חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הישג עולמי בסייף ליאנה בוטביניק

 

יאנה בוטביניק, סייפת ממועדון הסייף העירוני ”סייפי מודיעין” השתתפה בשבוע שעבר בתחרות סבב הגביע העולמי לנשים עד גיל 20, שנערכה בגרמניה ולקחה את המקום החמישי. בוטביניק רשמה את ההישג המרשים בתחרות בה השתתפו 189 סייפות מ-24 מדינות ברחבי העולם.

 

 הישג זה של בוטביניק, שמתאמנת מזה 6 שנים במועדון הסייף העירוני הפועל בעמותת סחלבים, בהובלת המאמנים דמיטרי פודולסקי ו-ויקטור גלז, מצטרף לשורה ארוכה של הישגים אליהם הגיעה בשנים האחרונות.

 

בוטביניק, רק בת 18, כבר הספיקה להשתתף בתחרות רבות בארץ ובעולם. היא חברה בנבחרת ישראל בסייף, אלופת ישראל בסייף לנוער, אלופת ישראל לגילאי 23 וסגנית אלופת ישראל לבוגרות.

התחרות, שנערכה בגרמניה, היא למעשה התחרות השנייה מתוך שמונה תחרויות גביעי עולם, שיתקיימו לאורך השנה ויקבעו את הדירוג העולמי של המתמודדים. בוטביניק שהפגינה יכולות מרשימות, הצליחה לגבור על מתחרות רבות במהלך התחרות, ודורגה בסופה במקום החמישי.

 המאמנים, דמיטרי פודולסקי ו-ויקטור גלז בירכו על ההישג: "אנחנו גאים ביאנה ובהישג הבינלאומי שהביאה למועדון. הישג זה מצטרף לעוד שבע מדליות מתוך 24 בהן זכה המועדון בשנה האחרונה באליפות ישראל לילדים. הספורטאים הגיעו להישגים האלה הרבה בזכות עמותת סחלבים ואגף הספורט שמאמינים בנו ותומכים במועדון הסייף לאורך השנה."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות