חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד לבחור את המזרן הנכון

 

שינה טובה היא אחד המרכיבים המשפיעים ביותר על איכות חיינו, על בריאותנו ועל היכולת שלנו להמשיך לתפקד בחיי היומיום בערנות ובאופן תקין. כאשר מדובר בילדים שלנו אנחנו מקפידים על איכות השינה שלהם עוד יותר שכן גם אנחנו מבינים היטב עד כמה היא תורמת להתפתחות הפיזית והמנטלית של הילדים.

 

 אם כן, אין ספק שלמזרן עליו אנחנו ישנים יש השפעה עצומה על איכות השינה, וכדי שתוכלו לבחור את המזרן הנכון ביותר עבורכם קיימים מספר מדריכים לבחירת מזרן, הוספנו עבורכם מספר טיפים קטנים וחשובים שכדאי לקחת בחשבון:

 

גובה המזרן וחומרי הגלם

סוגיית הגובה היא אחת הסוגיות הבסיסיות והמהותיות בבחירת המזרן שלכם והיא חשובה אף יותר כאשר המשימה שעל הפרק היא עיצוב חדר הילדים. זאת משום שעל מזרן גבוה יותר יהיה קשה יותר לטפס, בעוד שממזרן נמוך מדי אתם עשויים להתקשות לקום. הדרך הטובה ביותר לדעת מה הוא הגובה האידאלי היא להתנסות, ואת זה תוכלו לעשות בבית – עם המזרן הנוכחי שלכם – או באולם התצוגה. אל תהססו לעלות על המיטה בחנות ולנסות אותה, למטרה זו בדיוק הציבו אותה שם. בנוסף החליטו מראש אילו חומרים מתאימים לכם יותר. למשל, האם תעדיפו מיטה עם או בלי קפיצים? האם על המזרן להיות אורתופדי? אין ספק שגם לתקציב המוגדר שלכם יש השפעה על שתי הסוגיות הללו, אבל חשוב שתזהו מה נוח וטוב לכם יותר ללא קשר למגבלות התקציב. אגב, בדקו גם את סוג הבד של המזרן הפוטנציאלי שלכם וזכרו שפתחי אוורור ובדים נושמים הם עדיפים משום שהם ימנעו ריחות לא נעימים של זיעה או לחות.

 

היקף האחריות

קיימים מספר רב של יצרני מזרונים, חלקם מספקים אחריות שונה, לכן מומלץ מאוד לבחון את תעודת האחריות של היצרן טרם הרכישה ולהקפיד לבחור רק ביצרן שמעניק לכם מספר רב של שנות אחריות. יצרן אמין שיש לו ביטחון גבוה באיכות המוצרים שלו יציע 10 שנות אחריות מבלי להסס. עם זאת, אחריות אינה תקפה כאשר המזרן מלוכלך ומכאן שכדאי להצטייד בשכבת מגן שתמנע ספיגת לכלוך וזיעה במזרן, ואף בבד נוסף שיפריד בין בסיס המיטה לבין המזרן כדי למנוע חדירתם של שבבי עץ אל המזרן.

 

הפתרון האידאלי לילדים

עיצוב חדרי ילדים מתבצע לרוב תוך התייחסות לשורה ארוכה של שיקולים אסתטיים, אבל בתוך כך מוטב שתעצרו ותבחנו מיטות וספות נוער מתאימות באמת. כדי לבחור את המזרן הנכון עבור הילדים שלכם מומלץ להעדיף לטקס או ויסקו, שהם איכותיים מאוד ומעידים גם על איכות המזרן. בכל הקשור לבחירת מזרן לילדים עולה אף יותר החשיבות של איכות הבד, של סוג המזרן וכן של היקף האחריות.

 

הגודל בהחלט קובע

לבסוף כדאי לקבל החלטה ביחס לגודל המזרן הרצוי עוד בטרם תחלו במסע החיפושים שלכם. לצורך עיצוב חדרי ילדים ונוער יהיה לכם פשוט למדי לזהות את הגודל המתאים, אבל בכל הקשור לבחירת המזרן המתאים עבורכם כדאי שתקחו בחשבון גורמים נוספים. אם הילדים מתגנבים אל המיטה מפעם לפעם או שאתם באופן כללי מעדיפים מרחב גדול יותר בזמן השינה, ייתכן שמזרן גדול יותר יתאים לכם מאשר מזרן זוגי סטנדרטי. כמובן שבחירה זו תשפיע גם על הצורך שלכם במצעים מתאימים, נושא נוסף שיש לקחת בחשבון, לפחות בהיבט הכלכלי.

זכרו שהשינה היא משמעותית מאוד ותורמת ליכולת שלכם לתפקד בעבודה, בלימודים ובחיים בכלל. בהיעדר שינה איכותית אנחנו נעשים לחוצים, מוטרדים ולא מרוכזים, וגם הזיכרון שלנו לא מתפקד בצורה הטובה ביותר. אם כן, השקיעו זמן ומחשבה בבחירת המזרן הנכון עבורכם ועבור הילדים שלכם למעט השקט הנפשי שלכם ולשנת לילה טובה הרבה יותר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות