חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

צוות פינוי דירה

 

אם אתם מטפלים בדירה של אגרן כפייתי אתם חייבים צוות מקצועי שיפנה עבורכם את הדירה. חלק ניכר מהטיפול באגרנות כפייתית הוא פינוי של הדירה בה מתגורר האגרן ושבה הוא אסף את כל מה שהוא אסף, ומעבר לטיפול כמובן שגם אי אפשר לחיות בצורה נאותה בדירה כזו.

 

דירה של אגרן כפייתי היא דירה מוזנחת, דירה שעלולה גם להפוך למלכודת של אש והיא מושכת אליה כל מיני בעלי חיים ומזיקים שיכולים להביא עימם מחלות. "צוות פינוי דירה" הוא החברה המובילה בישראל, חברה שמפנה את כל סוגי הדירות גם המוזנחות ביותר שבהן.

הכול מתחיל ונגמר בניסיון...

אז איזו חברה אתם צריכים לפרוייקט כזה? לפני הכול חברה מנוסה! אתם לא רוצים שיתחילו לעבוד על הדירה ויפסיקו את העבודה באמצע, ואתם לא רוצים שחפצים ייעלמו מן הבית במהלך הפינוי. בדיוק בגלל זה אתם צריכים את חברת "צוות פינוי דירה" חברה שקיימת כבר שנים רבות והיא המובילה והוותיקה בישראל. צוות החברה מיומן בפינוי כל סוגי הדירות הקיימות, דירות שהוזנחו שנים רבות והן צריכות פינוי, ניקיון ואף חיטוי בחלק מן המקרים. לניסיון אין תחליף וצוות החברה עם ניסיון רב ויוכל לסייע לכם.

עבודה מהירה ורגישה

פינוי דירה מוזנחת ובעיקר דירה של אגרן כפייתי צריך להתבצע במהירות ועם רגישות מרבית. פינוי דירה כזו יכול להיות לא נעים עבור בעל הבית מהשכנים בבניין והוא ירצה שהפינוי יתבצע במהירות מה שמובן בהחלט. חברת "צוות פינוי דירה" מפנה דירות כאלו במהירות, ולא משנה מהי תכולת הדירה. כמובן שמרכיב חשוב במהירות הפינוי הוא מיקום הדירה, הגובה שלה ובעיות אחרות אך החברה עושה כל שביכולתה לפנות במהירות האפשרית. בנוסף, העבודה מתבצעת ברגישות רבה תוך שמירה על כבודו של האגרן הכפייתי, ורק צוות שמבין את מצבו ויש לו ניסיון בתחום יוכל להתייחס אליו בהתאם ולגלות כלפיו אמפתיה.

מיון החפצים

חלק ניכר מפינוי דירה מוזנחת או דירה של אגרן כפייתי הוא מיון החפצים. דירה כזו יכולה להכיל בתוכה לא מעט חפצים משנים רבות וחלק מאותם חפצים יכולים להיות בשימוש או בעלי ערך כספי וחלק לא. חשוב לעשות מיון מקצועי של החפצים, מיון שבסופו יוחלט מה ילך לאן. חשוב גם שהחברה המפנה תהיה עם אמינות גבוהה כך שניתן יהיה לסמוך עליה בעת המיון. חברת "צוות פינוי דירה" היא חברה שיש לה ניסיון רב במיון חפצים מדירה כזו והיא מבצעת את עבודה תוך אמינות מרבית. החברה משתפת את מי מטעמו של בעל הבית בכל תהליך המיון ובסופו של דבר מתקבלת החלטה משותפת על חפצים מסוימים שיעדם לא ברור.

הכנת הדירה למגורים.

בסופו של דבר מישהו יגור בדירה הזו בין אם זה בעל הבית ובין אם זהו מישהו אחר (משכיר, קונה וכדומה) ולכן חשוב להכין את הדירה למגורים. חברת "צוות פינוי דירה" לא עוזבת את הדירה אלא לאחר שהיא מנקה אותה ואם דרוש אף מחטאה אותה ומדבירה אותה. חברת "צוות פינוי דירה" אף מציעה שירותי צביעה ושיפוץ הדירה והכנה מלאה שלה למגורים נאותים ומכובדים.

אם אתם מתלבטים איזו חברה לקחת למטרה הזו, חברת "צוות פינוי דירה" היא החברה המומלצת עבורכם. צוות החברה ישמח לסייע לכם בכל שאלה ובעיקר לפנות את הדירה שאם אחראיים עליה. פינוי איכותי ומקצועי של דירת אגרן כפייתי רק בחברת "צוות פינוי דירה" החברה במובילה בישראל שפינתה כבר מאות דירות כאלו בהצלחה ובמהירות.

פנו אלינו ונשמח לסייע לכם!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות