חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חבילות של אהבה למשפחות השכולות

 

יותר מ-100 מתנדבים ומתנדבות סייעו באריזת יותר מ-1,000 חבילות שי לראש השנה בביתה של עירית אורן-גונדרס, יו”ר עמותת אור למשפחות ותושבת רעות

 

יותר מ-100 מתנדבים ומתנדבות סייעו באריזת יותר מ-1,000 חבילות שי לראש השנה בביתה של עירית אורן-גונדרס, יו"ר עמותת אור למשפחות ותושבת רעות. בין המתנדבים שהשתתפו באריזת חבילות השי: תלמידי ותלמידות תיכון מכבים-רעות, תלמידי והורי כיתה ו’ אלון בבית הספר היובל ביהוד-נווה מונסון, וגם עובדי ומנהלי חטיבת טכנולוגיות ורשת של בזק בניהולו של יקי זנו, סמנכ"ל חטיבת טכנולוגיות ורשת ותושב מודיעין, שאף סייעו לשנע את כל החבילות הרבות שהוכנו אל מרכזי חלוקה, ומשם החבילות חולקו על ידי עובדי החטיבה של בזק לבני המשפחות השכולות בכל רחבי הארץ.

מבצע החלוקה נערך על ידי אורן-גונדרס זו השנה השביעית ברציפות, והוא החל בזמנו עם חלוקת 300 חבילות שי. בין התורמים מוצרים עבור חבילות השי למשפחות השכולות: אסם, אחדות אחווה, דיפ שיווק, דניה קוסמטיקס, ויצמן דאום קריאייטיב, לילית קוסמטיקה, מנעמים, יונה ויוסי שחר מקיבוץ יד מרדכי, יינות ביתן ומכוורות יד מרדכי – יאיר שוורץ.

זנו: "חיפשנו בבזק לתרום תרומה שאינה כספית אלא כזו שנהיה שותפים מלאים לה. עירית אורן-גונדרס סיפרה לנו שמדי שנה היא מחלקת שי למשפחות השכולות ברחבי הארץ. מכיוון שעובדי החטיבה שלי פרוסה בכל רחבי הארץ, התנדבו כ-1,000 עובדים מתוך 1,700 עובדי החטיבה להיות אחראים על כל דיוור החבילות – משלב האריזה ועד לפיזורן במרכזי חלוקה בכל רחבי הארץ, ומשם הן נלקחו לחלוקה על ידי עובדים נוספים".

עירית אורן-גונדרס: "זה מרגש מאוד לראות יותר מ-100 מתנדבים מסייעים באריזת חבילות השי, ומספר גדול עוד יותר של עובדי בזק שמסייעים בשינוען. ימי החג הם הימים הנוראים בשביל ההורים השכולים. החבילה שהם מקבלים מאיתנו היא חבילה של אהבה, והיא מגיעה עד לפתח ביתם עם חיוך, והכל במטרה להוכיח להם שלא שכחנו את ילדם. וכל עוד אנו זוכרים את הבן או הבת שנפלו, זו הנחמה האמיתית וזה אומר שאנו כחברה אוהבים, מוקירים ומעריכים ושמותו של הבן, כבודו וזכרו לעולם לא יישכחו. בשנה שעברה אמרה לי אחת האימהות השכולות: ’בני נפל לפני 33 שנה, והנקישה שלכם על הדלת שלי הי הזיכרון הטוב ביותר שאני יכולה לאחל לכבוד בני’".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות