חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הקרב על תשלומי ההורים מתחדש

 

הנהגת ההורים פנתה ליושבי ראש ועדי ההורים היישוביים יושבי ראש הנהגות ההורים בבתי הספר וגני הילדים חברי הנהגות ההורים בבתי הספר וגני הילדים ואסרה עליהם לחתום על הסכמים בנושא

 

פורום ועדי ההורים היישוביים מוביל בימים אלה עיצומים בנושא תשלומי ההורים. במסגרת העיצומים יצאה קריאה לכל ועדי ההורים שלא לאשר את חוזרי התשלומים ולהורים שלא לשלם ,עד שתושג התקדמות בנושא מול משרד החינוך והממשלה.

על פי חוק ,בכדי שניתן יהיה לגבות את תשלומי ההורים ,"חוזר התשלומים "המוצע ע"י  משרד החינוך צריך לעבור את אישור ועדת החינוך של הכנסת (עבר )ואת אישורם וחתימתם של ועדי ההורים המוסדיים (בית ספריים או גנים .) כאמור- ההנחיה בשלב זה הנה לא לחתום על שום מסמך הקשור ,במישרין או בעקיפין ,לנושא "תשלומי הורים.

הסעיפים החריגים, אותם ניתן לאשר ולגבות: תשלום החובה לביטוח התלמידים – 49 ₪ - סכום זה משולם ישירות לעירייה במהלך השנה ותל"ן – שעות תכנית הלימודים הנוספת. פרט לסעיפים הנ"ל, לא יאושר אף סעיף אחר אומרים בהנהגת ההורים.

אמציה דויטש יו"ר ההנהגה במודיעין: "משרד החינוך ממשיך לקיים מערכת חינוך במימון ההורים שהיא לכאורה "חינוך חינם". בישיבת ועדת החינוך האחרונה בכנסת, הוכיחו חברי הקואליציה שדיבורים לחוד ומעשים לחוד והצביעו בעד המשך תשלומי ההורים. ההורים לא יממנו את מערכת החינוך, עד שלא יבוצעו פעולות מעשיות וייפתח בתהליך לביטול המס המיותר הזה".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות