חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 12 – 18 באוגוסט 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הורוסקופ:  12 – 18 באוגוסט 2016

 

                                                         הורוסקופ:  12 – 18 באוגוסט 2016

 טלה

שבת מומלץ לבילוי מהנה ולחיזוק קשרים בארץ ובחו"ל. ראשון-שני: תהיו עסוקים בעתידכם בכלל ובעתיד הקריירה שלכם בפרט. הירח המלא (ברביעי-חמישי) עשוי להיטיב עימכם. כדאי להזדרז ולממש רעיונות והזדמנויות שעומדים על הפרק. נצלו במיוחד את הפן התקשורתי והחברתי שלכם. תוכלו להתחזק ולשפר את מעמדכם. נוכחות באירועים תמשוך אליכם את מירב הכריזמה.

 

שור

ראשון-שני: ענייני הלב והיצירה עשויים להיות מודגשים. תוכלו ללמוד, להשתלם, לתכנן נסיעות לחו"ל, וכך תרתמו במשנה מרץ וכוח לקדם את עצמכם. רבים מביניכם מייחלים למצוא שלווה ושקט שאינם קיימים במציאות. הירח המלא (בשני) מדגיש ענייני בית וקריירה, מה שלא יוסיף לשקט הנפשי וגם לא להתנהלות שקטה ביחסים. אתם עלולים להיתקל בגישה שמרנית וחסרת פתיחות.

 

תאומים

ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את ימים ראשון-שני. המחצית השנייה של השבוע עשויה להדגיש ענייני תקשורת, נסיעות וחו"ל. צמידות מרס-סטורן מול מזלכם: אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. מרס נחשב למלא בשיגיונות ובהשפעתו קל למשמעת להתרופף. אנשים מתפרצים במפתיע או מתנהגים בצורה מוזרה. העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה.

 

סרטן

אתם עלולים להיקלע למצבים של אי נעימות בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונאלית. מיקום ונוס ומרקורי בבתולה עשוי להיטיב עימכם בענייני תקשורת שדורשים חשיבה מתחדשת. ענייני כספים והשקעות מאפיינים את הירח המלא לקראת המחצית השנייה של השבוע. נצלו זאת לשיפור מצבכם הפיננסי, אך זאת בתנאי שההחלטות שלכם יהיו רציונליות, ולא פזיזות.

 

אריה

אתם בולטים, תקשורתיים ויצירתיים. הירח המלא במזלכם לקראת המחצית השנייה של השבוע מרמז על תקופה של גירויים מאתגרים, ולכן מומלץ לא להחמיץ הזדמנויות, לשקול הצעות עסקיות לגופן ולהיות דרוכים מקצועית, זאת כדי ליישם כיוונים עתידיים הקשורים לעתידכם. השאפתנות תסייע להוציא לפועל את הרצונות שלכם. לאמנים וליוצרים זהו זמן של מפנה לטובה.

 

בתולה

השבוע עשוי להתאפיין בעומס נפשי ובעבודה שוחקת. מיקום ונוס ומרקורי במזלכם עשוי להיטיב עימכם ולשפר את הרגשתכם ואת ביטחונכם העצמי. מומלץ לרכז את פעילותכם בימים ראשון-שני. הירח המלא לקראת המחצית השנייה של השבוע עשוי להשפיע על מצב הרוח. העומס עשוי לפגוע בבריאותכם, שנהיית עכשיו רגישה מתמיד. הקפידו על מנוחה ועל תזונה.

 

מאזניים

אתם נמצאים בתקופה יצירתית, פעילה ודינמית ולתקשורתיים שבכם צפויה עדנה. המחצית השנייה של השבוע מומלצת לפעילות יוצרת וחברתית, אך גם רומנטית, כמו גם לפגישות עסקים וניצול הפן החברתי. מודעות: הכוכבים במזלות האש והאוויר נושאים עימם אפשרויות חיוביות ומבטיחות. במצב כזה ניתן לבוא בהברקה חשיבתית בלתי שגרתית, או בפתרון בלתי צפוי לבעיה מסובכת.

 

 עקרב

ברבים מכם קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים עכשיו, הרגע. בקרוב תיכנסו לחודש שבו תאפשרו לעצמכם להיפתח לחוויות חדשות ולזרום עם הרגשות, אבל השבוע כדאי להיות עירניים בכל הנוגע להחלטות פזיזות. צריך להיזהר לא לעשות שטויות בהשפעת סערת הרגשות שמציפה אותנו. תיתכן התחדשות בתחום מרכזי בחייכם. התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית.

 

קשת

מבנה שמיימי מעודד ומאפשר עשייה, יוזמה והיכולת לעשות שימוש בכישרון היצירתי שלכם, וגם מעניקה לכם חשיבה מהירה וחדה. במצב כוכבים כזה כדאי להתמודד עם קשיים, כי יש סיכוי להתגבר עליהם. עקב אכילס: כוכב מרס במזלכם: מסמל יצריות חזקה ולפעמים כניעה לתשוקות ולרגשות הסוחפים ללא מעצורים. היזהרו לכן מחוסר עקביות ומתגובה קיצונית שלא תהיה לטובתכם.

 

גדי

אתם לעיתים אינכם במיטבכם וקשה לכם לחזור לקצב הרצוי לכם, מה שעושה אתכם נוחים לכעוס, לפגוע או להיפגע. שמרו על קור רוח. ענייני כספים והשקעות דורשים מכם התייעלות, קור רוח והתרחקות ממצבי מתח תזזיתיים שעלולים להסיט אתכם ממסלולכם. הקפידו על סדר וארגון, מה שיאפשר לכם לפנות לנתיב מעשי יותר ולגבש תוכניות מוגדרות שיקדמו אתכם.

 

דלי

בתוך אנרגיות לא קלות, יש לכם ימים קלים, יצירתיים ונחמדים. ראשון-שני: עשויים להיות מתישים, אך הירח המלא לקראת המחצית השנייה של השבוע עשוי להחזיר לכם את טעם החיים בזוגיות או בתחום קרוב. תיתכן הצעה מעניינת שכדאי לשקול, לבדוק ולא להחמיץ אפשרות שיכולה להיות התשובה למה שאתם מחפשים. מפגש מקרי עשוי להוביל לתחילתו של קשר.

 

דגים

השבוע חשוב בעיקר לשמור על ערנות. יש נטייה לפעול תוך התעלמות מסיכונים, מנקודות תורפה או מסימני אזהרה. צירוף זה יוצר תחושה של מאבקים, חוסר מנוחה ופעלתנות יתר. מרס מגזים ומנפח מצבי סחרור, ולכן זהירות מהגזמה, פזיזות וחוסר זהירות. יחד עם המהירות והצורך להשיג הכל עכשיו, הרגע. מה שחשוב הוא להתמודד ולשמור על איזון, כך שלא ניסחף כולנו למצב של איבוד שליטה.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות