חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מה חדש בבניית בתי ספר השנה

 

חופשת הקיץ כבר נמצאת בדמדומיה ותסתיים בעוד שלושה שבועות. בינתיים, עד לתאריך 1.9.2016, מועד פתיחת שנת הלימודים תשע”ז, עומלת העירייה על הכשרת בתי הספר לקראת שובם של התלמידים לכיתות.

 

הפרויקטים המרכזיים עליהם עובדת העירייה בימים אלה הם הוספת אגף בבית הספר העל יסודי עירוני ה’ ובבית ספר הממלכתי יזמ"ה, והמשך בניה בבית הספר לחינוך מיוחד בשכונת הכרמים, אשר יפתח את שעריו לראשונה. 

כאמור, בימים אלה נמצא בשלבי בנייה סופיים השליש השני של מבנה עירוני ה’. כזכור, בית הספר העל יסודי התאכלס בתחילת שנת הלימודים תשע"ו באגף אחד בלבד, כאשר בשנה הקרובה ילמדו תלמידים גם באגף החדש, שבנייתו נשלמת בימים אלה. חלק זה כולל 14 כיתות לימוד, מעבדות וספרייה. בנוסף, כחלק מהעבודות נבנה בימים אלה אמפי חיצוני בתוך שטח בית הספר, שישמש את התלמידים כבר בשנה הקרובה. במקביל, העירייה כבר החלה את העבודות להקמת האגף השלישי והאחרון של בית הספר, עבודות שיימשכו כשנה. בניית אגף זה תושלם עד לתחילת ספטמבר 2017.

בבית ספר יזמ"ה הסתיימו העבודות לאגף חדש, הכולל שתי קומות ו-6 כיתות. כידוע, בשנתיים הקרובות יתארח באגף זה גם בית הספר היסודי הצומח החדש של שכונת הכרמים, בית הספר "שיבולים", שיכלול בשנת הלימודים הקרובה שתי כיתות א’ בלבד. כיתות אלה יתארחו בקומת הקרקע של האגף החדש. 

בשנת הלימודים הקרובים יפתח בית הספר לחינוך מיוחד, שבעמק חרוד. בית הספר, אותו ינהל ארגון "בית אקשטיין", מיועד לילדים בגילאי 21-6 בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית קשה או על הרצף האוטיסטי בתפקוד נמוך. שטח המבנה הינו כ-2,000 מ"ר וכולל 12 כיתות לימוד, מתוכן 2 סיעודיות, חדרי טיפול, חדרי מדע ואולם רב תכליתי. בהמשך יבנה מטבח לימודי, בו יוכלו התלמידים לרכוש מיומנויות מטבח.

בנוסף, במתחם החניה יהיה ניתן להוריד את התלמידים במתחם מגודר וסגור, בכדי למנוע מקרים של ריצה לכביש.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "מערכת החינוך בעיר ממשיכה להתפתח ולצמוח, הן בבניית בתי ספר חדשים והן בהרחבה של מבנים בבתי הספר הקיימים. באופן כזה אנו מבקשים לתת מענה לצרכי התושבים בעיר, בדגש על מענה מיטבי שכונתי לכל שכונה ושכונה. העבודות תוכננו ומבוצעות מזה זמן, על מנת שנוכל לפתוח את השנה בתחילת ספטמבר כשהכל ערוך ומוכן לקליטת ילדינו."

חבר המועצה ומחזיק תיק הבינוי, מיכאל חרל"פ: "אנחנו ממשיכים בבינוי מוסדות הציבור והחינוך בעיר, בד בבד עם המשך הבנייה בעיר. המשך בניית מוסדות החינוך הוא צעד נוסף למען רווחתם של הילדים בעיר ואנו גאים על כך."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות