חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

לא נחים לרגע – מחנה טניס מקצועי לילדי העיר

 

חופשת הקיץ בשיאה אבל הטניסאים הצעירים של העיר לא נחים לרגע. עשרות ילדים בכיתות ד’-ז’ לקחו השבוע חלק במחנה טניס מקצועי אותו העביר בן כנען, מדריך בכיר באקדמיה לטניס T-POINT הפועלת בעמותת סחלבים.

 

 המחנה, שהוקדש לאימון וחיזוק הטכניקות של המשתתפים, כלל לא מעט פעילויות חווייתיות לצד אימונים מקצועיים. בין היתר השתתפו הטניסאים הצעירים ביום ניווטים מיוחד בפארק ענבה, ימי בריכה ונהנו ממשחקי כדור, תרגילי כושר, ריצות ואימוני רצועות. בנוסף, בכל יום במחנה ביצעו המשתתפים אימון טניס מקצועי של כשעתיים בו תרגלו חבטות שונות, כאשר כל יום הוקדש לטכניקה אחרת. במהלך המחנה למדו ותרגלו המשתתפים סרבים, חבטות בסיס של כף יד וגב יד, וולי וחבטות מקצועיות נוספות של הספורט הלבן וקיימו משחקים תחרותיים.

בן כנען: "מחנה הקיץ פעל בהצלחה רבה והילדים הצעירים שהשתתפו חיזקו רבות את הטכניקה, שמרו על הכושר ונהנו ממגוון פעילויות חווייתיות. יש חשיבות רבה באימון ותרגול גם במהלך החופשה ואין לי ספק שהמשתתפים יגיעו מוכנים הרבה יותר לשיעורי הטניס בתחילת השנה. במטרה להעניק למשתתפים ערך מוסף הנחלנו דרך המשחק ערכים של חברות וכבוד לאחר וקיימנו שיעורים בנושא תזונה ואורח חיים בריא."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות