חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

אבי אלבז משבח את ראש העיר ואת שלמה פאסי

 

גם זה קורה, חבר המועצה ויו”ר מודיעין חופשית, הוציא בהודעה השבועית שלו מחמאות לראש העיר על עמידתו לצד הקהילה הלהט”בית וליו”ר סחלבים, חבר המועצה שלמה פאסי, על התנגדותו להפרדת נשים וגברים במתנ”ס.

 

הניוזלטר השבועי של חבר המועצה אבי אלבז חורג השבוע מנתיבון הרגיל והוא עמוס מחמאות ליריביו ביום יום במועצת העיר.

אבי אלבז:– אני מבקש להתייחס ל- 3 נושאים/אירועים שהיו במהלך השבוע החולף, שלכאורה אין קשר ביניהם, אך בהחלט יש ויש קשר הדוק ביניהם:

 השקת פלטפורמת העיר החכמה

2) מכתב הגינוי החשוב והראוי לשבח של ראש העיר ביבס (מצ"ב) אל חייא בן חמו (שמכונה ’רב’ ביכנ"ס הרמב"ם), שחתם על מכתב התמיכה בדברי הבלע של וינשטיין כלפי הקהילה הלהט"בית.

3) תגובתו הראויה לשבח של סגן ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים (המתנ"ס) שלמה פסי שהתנגד ודחה על הסף את דרישתה המקוממת של תושבת העיר לקיים במתנ"ס חוגים נפרדים לבנים ולבנות.

לדעתי יש  קשר הדוק וקו מאחד ומשותף ביניהם, והוא הציביון והאופי החופשיים-ליברליים-פלורליסטיים של עירנו מודיעין-מכבים-רעות.

עיר חכמה היא ראשית לכל עיר חופשית ונאורה שבה יש מקום לחופש הביטוי ולהשמעת דעות מגוונות, עיר שבה יש שיוויון מלא ושיתוף של גברים ונשים, בנים ובנות, במרחב הציבורי בכל התחומים.

לא יתכן שחלק לא מבוטל של ’רבנים’ קיצוניים יסיתו נגד הקהילות הרפורמית, המסורתית/קונסרבטיבית, או הלהט"בית, או כל קהילה נאורה אחרת, רק בגלל שהמנהגים שלהם אינם מוצאים חן בעיני ’הרבנים’.

אנו מגנים חד משמעית כל הסתה, שיסוי ואמירות קיצוניות שמשמעותן היא אלימות מילולית מסוכנת והתרת הרסן כלפי קהילות שנוהגות על פי אמונתן. אנו תומכים בקהילות שתורמות באופן מלא לקידומה של מדינת ישראל, קהילות שאינן סוחטות את כספי הציבור, ואינן פוגעות או מזיקות לאיש.  

בשמי ובשם חברי עמותת מודיעין חופשית אני רוצה לתמוך, לשבח ולחזק את ידיהם של ראש העיר חיים ביבס ושל סגן ראש העיר שלמה פסי, על עמידתם האיתנה למיגור ולדחייה של כל ניסיון להקצנה דתית בעיר, ולשמירת צביונה של העיר מודיעין-מכבים-רעות כעיר חופשית-חילונית-ליברלית-פלורליסטית ואיכותית שהיא עיר חכמה ונאורה בזכות תושביה האיכותיים.    

 

  מודיעין מצטרפת לערים חכמות 

http://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ChannelArticleNews.aspx?PageID=2_295&id=2691

באמצע השבוע, השתתפתי במסיבת עיתונאים שהתקיימה ב’קפית’, להצגת נושא עיר חכמה.

בזק הכריזה השבוע על השקת פלטפורמת העיר החכמה – מערכת לניהול אורבני מלא של מגוון השירותים העירוניים, שמטרתה שיפור השירות לתושב, תוך התייעלות וחיסכון במשאבים עירוניים, וזאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. הרעיון מבוסס על מערכת ניהול חכמה שתאגד אליה מידע ממגוון רחב של התקנים המפוזרים ברחבי העיר. באמצעות המערכת, תוכל העירייה לנתח מידע, לתאם בין משאבים עירוניים בזמן אמת וללמוד את כלל ההתרחשויות בעיר.

 

- ראש העיר גינה את הרב ממודיעין שהתבטא נגד הקהילה הגאה וספג מתקפה בשל כך מרבני העיר - http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4836746,00.html

כתבה של רותי בוסידן במקומון ’ידיעות מודיעין’

ראש העירייה, חיים ביבס, התייצב השבוע לצד הקהילה הגאה בעיר. בצעד יוצא דופן הוא שלח מכתב גינוי לרב קהילת רמב"ם בעיר, חייא בן חמו. הרקע: תמיכתו ברב יגאל לוינשטיין שהשמיע באחרונה התבטאויות קשות בגנות חברי הקהילה. "מדובר בכרסום יסודות הדמוקרטיה וביכולת שלנו לקיים חיים משותפים", כתב ביבס. בתגובה הוא ספג ביקורת מצד חברי מועצה דתיים. "מכתבו של ראש העירייה הוא פופוליזם זול", אומר ברוך בוחניק. גם הרב בן חמו לא עבר על כך בשקט

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות