חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בחזרה לשנות ה-50 וה-60

 

במוצאי שבת האחרונה זכו כ-3,000 מתושבי העיר ליהנות ממופע מרשים של להקת ”בקביט”, מופע שהחזיר, למשך כשעתיים, את כל הצופים לשנות ה-50 וה-60.

 

 חברי הלקה המוכשרים שרו את הלהיטים הגדולים של אותה התקופה, השירים של אלביס פרסלי, ביץ’ בויז, פול אנקה, קליף ריצ’רד, הביטלס ועוד. עם תחילת המופע עלו לרחבה תלמידי בית הספר הייצוגי לריקודים סלוניים של עמותת סחלבים "דאנס קונטיננטל", שהרשימו את הקהל בהופעתם המקצועית, על אף גילם הצעיר. לאחר שירדו מהרחבה, תפסו את מקומם עשרות צופים שהחליטו לרקוד גם כן לצלילי השירים האהובים.

הלהקה אף נתנה גם כמה ביצועים מפתיעים ללהיטים עכשוויים, והזמרת כרמי שימרון, שהתארחה למספר שירים, ביצעה עם קולה הענק שירים נוסטלגיים באופן מרהיב למדי.

 מופע "לילות ענבה" נוסף, שמופק על ידי אגף תרבות ואירועים בשיתוף מינהלת אופק, יתקיים בתאריך 20.8, לכבוד ט"ו באב. במופע, שנקרא "להתאהב מחדש", יופיע החצוצרן אריק דוידוב עם נעימות ושירי אהבה מספרד, מצרפת, מאיטליה, מיוון מישראל. דוידוב יבצע מופע שכולו רגש, שמחה ואנרגיות טובות. המופע יחל בשעה 21:30, ופתוח לקהל הרחב.

 ביום שני יערך יריד ספרי לימוד משומשים, האחרון לקיץ זה, במרכז לב רעות, שברחוב העומרים בשעות 18:00 – 20:30. למוכרים מומלץ להגיע עם מחצלת או שמיכה לתצוגת הספרים וכסף קטן למתן עודף. באותו היום, כבכל יום שני, יתקיים "שני ספורטיבי" המציע פעילויות ספורט רבות בארבעה מתחמים שונים, ובשלישי (9.8) במסגרת הפארקולנוע בענבה, יוקרן בשעה 20:00 הסרט "הנסיך הקטן". משפחות מוזמנות לבוא, לפרוס שמיכה על הדשא וליהנות מבילוי משפחתי קרוב לבית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות