חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מרכז המוסיקה סגר שנה עם תזמורת צה”ל

 

בשבוע שעבר ערך מרכז המוסיקה העירוני, הפועל בעמותת סחלבים, שני קונצרטים חגיגיים באולם עינן בהם השתתפו תלמידי המרכז שהעלו מופע משותף עם תזמורת צה”ל לרגל סיום שנת הפעילות.

 

יותר מ-100 נגנים ממרכז המוסיקה העירוני עלו השבוע על הבמה של אולם עינן וניגנו מול הקהל הרב שמילא את האולם בשני קונצרטים חגיגיים. הקונצרט הראשון שנערך בשעות אחר הצהריים התמקד במוסיקה קלאסית וכלל אנסמבל כינורות, תזמורת קלאסית של מבוגרים, טריו קלאסי של ילדים, הרכב חלילי צד והופעות סולו של התלמידים המצטיינים, שהפגינו כישורי נגינה מרשימים. בהמשך אותו יום, בשעות הערב, עלה קונצרט נוסף של רוק וג’אז במסגרתו עלו להקות הביג בנד הצעירות והבוגרות על הבמה ויחד עם תזמורת צה"ל, בניצוחו של נעם ענבר. הלהקות סיפקו מופע קצבי ותוסס במיוחד.

 בין באי הקונצרט היו מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי, סגני ראש העיר, אילן בן סעדון ומויש לוי, חברי המועצה מיכאל חרל"פ ומירב פלג, מפקד תזמורת צה"ל ותושב העיר, שרון אלקיים ומנהלת מרכז המוסיקה, רונית כהן שאף הנחתה את האירוע.

 מופע הסיום מהווה אירוע שיא בפעילותו של מרכז המוסיקה העירוני בו לומדים מידי שנה יותר מ-450 תלמידים והוא מספק במה חמה עבור הנגנים וההרכבים הפועלים במרכז. לצד המופע המרכזי, התקיימו בשבועיים האחרונים, סדרת קונצרטים מחלקתיים בבית סחלבים, בהם השתתפו כלל תלמידי המרכז שהציגו בפני הוריהם ואורחים נוספים מופעים מוסיקאליים מרשימים.

 מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי: "מופע הסיום של מרכז המוסיקה היה ברמה מקצועית גבוהה מאוד והוא אירח על הבמה עשרות נגנים והרכבים שונים של צעירים ומבוגרים שזכו להערכה רבה מהקהל. המרכז פועל בעיר זה 14 שנים וכמות הנגנים וההרכבים רק הולכת וגדלה. אין ספק שההרכבים הפועלים במרכז שהפגינו מקצועיות רבה במופע, הם מקור לגאווה למרכז המוסיקה ולעיר בכלל."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות