חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מחיר הקייטנות החברתיות יוזל ל-852 שקלים

 

העיריה עדכנה השבוע את מחירי הקייטנה החברתית, המיועדת לתלמידי כיתות ג’-ד’, והודיעה כי עלותן תרד מ-1,002 שקלים ל-852 שקלים בלבד.

 

עירית מודיעין עדכנה השבוע את מחירי הקייטנה החברתית, המיועדת לתלמידי כיתות ג’-ד’, והודיעה כי עלותן תרד מ-1,002 שקלים ל-852 שקלים בלבד.

בכך משווה העירייה את עלות הקייטנה החברתית לעלות המחיר של בית הספר של החופש הגדול לכיתות א’ ו-ב’. (התשלום לבית הספר של החופש הגדול נקבע על פי המעמד הסוציו-אקונומי של הרשות, כאשר במודיעין מכבים רעות ההורה משלם 450 שקלים, והיתרה, בסך 402 שקלים, מסובסדת על ידי המדינה).

מחיר זה נמצא בהלימה עם מחירי הקייטנות בגני הילדים, כאשר קייטנה זו פועלת 18 ימים מהשעה 7:30 עד 13:30, לעומת תכניות הקיץ בבתי הספר שפועלות 15 ימים בין השעות 8:00 עד 13:00. כך שהתעריף ליום הינו זהה לכלל הקייטנות.

את ההחלטה על עדכון המחירים הוביל ראש העיר, חיים ביבס, לאחר שקיים בימים האחרונים דיונים בנושא, במטרה להקל על עלויות הקייטנות המושתות על הורי התלמידים ולתת חלופה מוזלת לקייטנות השונות בגיל זה.

כזכור, לפני שלוש שנים יזם משרד החינוך את התכנית "בית הספר של החופש הגדול", בתיאום עם מרכז השלטון המקומי שמטרתה ליצור מסגרת חינוכית במחיר מוזל לשלושת השבועות הראשונים של חודש יולי.

כידוע, בשנה שעברה החלה העירייה, באמצעות עמותת סחלבים בהפעלת קייטנה חברתית לתלמידי כיתות ג’-ד’ הזהה במתכונתה לבית הספר של החופש הגדול ומחירן נקבע על 1,002 שקלים. כעת המחיר המעודכן יהיה 852 שקלים, כאשר עלויות התפעול והניהול יושתו על עמותת "סחלבים".

צעד זה נעשה במקביל לתהליך אותו מוביל ביבס כיו"ר מרכז השלטון המקומי, להחלת תכנית בית הספר של החופש הגדול גם לשכבות נוספות.

עוד נמסר כי הורים לילדי כיתות ג’-ד’, שכבר נרשמו לקייטנות החברתיות ושילמו את המחיר הראשוני עבור הקייטנה, יזוכו בהתאם.

קייטנות "בתי הספר של החופש הגדול" והקייטנות החברתיות יפעלו בכל בית ספר בעיר אליו יירשמו לפחות שישים תלמידים. הקייטנה החברתית תהיה במתכונת של בית הספר של החופש הגדול מבחינת תוכן ופעילות בהתאמה לגיל הילדים בתוך בתי הספר, כאשר את פני התלמידים יקבלו  צוותי ההוראה של בית הספר, שיגויסו במיוחד לתוכנית וזאת על מנת לשמור על הרצף החינוכי.

ראש העיר, חיים ביבס: "הבטחתי להורים שנמשיך לשמור על איכות הקייטנות מחד ולהוזיל את מחירן ככל הניתן מאידך, ואני מקיים הבטחה זו בכך שהפחתנו את מחירי הקייטנה החברתית ב-15%."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות