חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

רישום לקייטנות סחלבים

 

לפני כשבועיים החל הרישום למערך קייטנות הקיץ של עמותת סחלבים.

 

 מנתוני העמותה עולה כי עד כה נרשמו כ-2,000 ילדים, שהבטיחו את מקומם בפעילויות השונות. כזכור, עמותת סחלבים מפעילה הקיץ, בדומה לנעשה בשנה שעברה, מגוון קייטנות לילדי העיר מגילאי גן ועד לכיתות ו’, החל מקייטנת "לגעת בחלום" לילדי הגנים המשלבת אומנויות וספורט, דרך "הקייטנה החברתית" לילדי כיתות ג’-ד’ שתפעל במתכונת דומה ל"בית הספר של החופש הגדול" ועד קייטנת "החופש לבחור" בשלל נושאים בתחומי הספורט וההעשרה אותם יוכלו לבחור הילדים על פי העדפה. השנה, הוחלט בסחלבים בשיתוף הנהגת ההורים העירונית, לפתוח קייטנה לילדי הגנים וכיתות א’ גם בחודש אוגוסט, כך שההורים יוכלו למצוא מסגרת חינוכית וחווייתית עבור ילדיהם מתחילת החופש עד לתאריך 11.8.16. לקייטנה זו, שתפעל בבית ספר אופק, הספיקו להירשם כבר עשרות ילדים שייהנו גם באוגוסט מסדנאות מדע, בישול ומשחקי חשיבה.

גם ל"בית הספר של החופש הגדול" נרשמו עד כה ילדים רבים, זאת על אף שהרישום האינטרנטי נפתח רק בשבוע שעבר. נכון לתחילת שבוע זה נרשמו יותר מ-1,500 תלמידים, שמהווים יותר משליש מתלמידי א’ ו-ב’ מכל בתי הספר בעיר.

מינהל החינוך העירוני מזכיר כי התכנית מיועדת לתלמידים בוגרי כיתות א’ ו-ב’ בשלושת השבועות הראשונים של חופשת הקיץ: 1-21.7.15, כאשר על פי התכנון, "בתי הספר של החופש הגדול" יפעלו בכל בית ספר בעיר אליו יירשמו לפחות שישים תלמידים. כמו כן, בעירייה הזכירו כי ניתן להירשם עד לתאריך 15.6 באמצעות אתר העירייה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות