חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

הורדה מהאוטובוס בגלל עודף מגיני דוד

 

וכאן לא אירופה! נהג קו 274 לתל אביב, הוריד את שירה רודניק מהאוטובוס בגלל כמה סממנים של מגן דוד, ולנוסעת שהתערבה ”הציע” להצטרף אליה. וכל זה בבוקר יום השואה. דובר אגד: ”הבענו בפני המתלוננת את הזעזוע העמוק שחשנו, והמקרה לא יעבור לסדר היום”

 

לא תאמינו אבל הסיפור כאן  זה לא קרה באירופה, אלא אצלינו בארץ ועוד יותר קרוב ברחוב הרצל בראשון. שירה רודניק, צעירה תושבת העיר, יצאה כהרגלה לפנות בוקר לתחנת האוטובוס הסמוכה לביתה ברחוב הרצל והמתינה לאוטובוס קו 274 עימו היא נוהגת מידי יום להגיע לעבודתה בתל אביב, וכך גם הבוקר, יום השואה.

גם זה הפריע לנהג

אלא שכמו כל יום שואה מאז שבה מטיול משלחת לפולין,, שירה נוהגת כדי לסמל את היום העצוב, לשים על עצמה סממן או שניים של דגלי ישראל, וכך היא יצאה מביתה. ןהנה מה שסיפרה שירה ולא נגענו במילה מהסיפור שעורר סערה בדף הפייסבוק: הפורום החדש של תושבי ראשון לציון:

"כמו כל שנה ביום השואה אני שמה את הסיכה שקיבלתי במשלחת לפולין ואת העגילים עם המגני דוד שלי כך גם היום רק שהיום נתקלתי באנטישמיות הזויה ועוד איפה ?! על קו אוטובוס במרכזה של מדינת ישראל !!! כהרגלי קמתי בבוקר לבושה חולצה לבנה וג׳ינס כחול על החולצה הלבנה שמתי את הסיכה שקיבלתי במשלחת לפולין לפני 9 שנים ואת העגילים בצורת דגל ישראל שלי זאת לאחר שאתמול הייתי אצל בונת הציפורנים שלי שעשתה לי דגל ישראל על הציפורניים.

מיותר כמובן לציין כי ככה אני נוהגת כל שנה ביום הזה רק שהפעם זה שבר את כל השיאים אני באה לעלות על קו 274 לכיוון ת״א והנהג בשיא חוצפתו אומר לי שאני לא עולה ככה לאוטובוס שאני מושכת אש !!! כששאלתי למה הוא מתכוון הוא אמר לי שהוא מדבר על כל המגני דוד המיותרים האלה !!!

כשביקשתי את הפרטים שלו מסר לי כי לא מעוניין להביא לי את הפרטים שלו שאני אבקש מהדגל !!! כששאלתי אותו מה הוא רוצה שאני יעשה אמר לי להוריד את המגני דוד מעליי אמרתי לו שזה לא יקרה והוא פשוט סגר את הדלתות עליי ונסע ואני שואלת את עצמי לאיפה הגענו ?!?! עוד ביום כזה !!! עם דמעות בעיניים שזאת המציאות שלנו חיכיתי לאוטובוס הבא. אני מבקשת מכולם לשתף עד שיגיע אל האנטישמי הזה".

וזה עוד לא הכל. נוסעת שישבה באוטובוס והיתה עדה לשיחה, פנתה לנהג: "אינך חושב שאתה מגזים"? בתגובה "הציע הנהג ל"חצופה" להצטרף לשירה ולרדת אף היא מהאוטובוס.

מדובר אגד נמסר:: "על פניו, מדובר באירוע חמור ביותר, הראוי לכל גנאי. בעקבות פרסום המקרה באתר "עיתונט ראשון", נעשים מאמצים לאתר את הנהג שהיה מעורב באירוע והוא יועבר לבירור בפני ועדת הפיקוח של אגד, ועדה שמהותה טיפול במקרים חמורים ביותר. ככל שיתבררו הפרטים, ינקטו כנגד הנהג כל הצעדים המשמעתיים שיידרשו"

נכון לשלב זה תחקרנו מספר נהגים ויצרנו קשר עם המתלוננת על מנת להביא לפענוח מהיר של האירוע, ולהביע בפניה את הזעזוע העמוק שחשנו בעקבות פרטי האירוע והבטחה כי המקרה לא יעבור לסדר היום".
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות