חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הסתיימו עבודות השיפוץ באגם פארק ענבה

 

השבוע הגיעו לסיומן עבודות הניקוי והאחזקה באגם בפארק ענבה, כאשר המים, הדגים והברווזים חזרו לביתם. כך עדכן מנכ”ל מינהלת אופק, רון ברזני.

 

 כזכור, פארק ענבה, פארק הטבע הגדול של העיר, שנפתח לקהל הרחב לפני יותר מחמש שנים ובמרכזו אגם. בשבועות האחרונים פעלה מנהלת אופק, האחראית על הפארק, על ניקוי האגם, פינוי הבוצה שהצטברה במשך השנים האחרונות וכן על ביצוע עבודות תחזוקה ואחזקה נדרשות. במהלך התקופה פונו הדגים שהיו במקום למשמורת בבריכות בכפר שמואל והברווזים פונו לחווה זמנית עד לסיום העבודות. בתחילת השבוע, עם מילוי האגם, הוחזרו הברווזים למקום והועברו לאגם כאלף דגים מסוגים שונים (כסיף, קרפיון וקוי) בגדלים שונים, לצורך קיום מערכת אקולוגית מאוזנת במקום.

במינהלת אופק עדכנו השבוע כי לקראת סוף חודש אפריל יחלו לפעול באגם, באמצעות מנהלת אופק, סירות פדלים, אשר אותן ניתן יהיה לשכור לשייט מהנה. כמו כן, בעוד מספר שבועות יתחילו עבודות ההקמה של הסניף המודיעיני של מסעדת "פיקניק", הפועלת במתחם שרונה בתל אביב. המסעדה החדשה, שתפעל כל ימות השבוע, עתידה להיפתח לקראת חודש יוני, והיא תספק חוויה קולינארית ייחודית ותציע קונספט חדשני של מסעדה איטלקית בסגנון פיקניק. את האוכל של המסעדה ניתן יהיה לאכול בשולחנות הפיקניק הצמודים, על שמיכה שתיפרש בדשא או באמצעות "טייק אווי". עוד עדכנו השבוע בעירייה כי כחלק מעבודות התחזוקה והפיתוח של הפארק, הזמינה מנהלת אופק ריהוט נוסף, לטובת אורחי הפארק, ומתקני משחק נוספים לאזור גן המשחקים.

כמו כן, כחלק מההכנות לקיץ יתוקנו ויימתחו ההצללות בפארק. עוד נמסר כי בימים אלה בוחנים במנהלת אופק אפשרות להתקנת מערכת WiFi שתיתן שירות לאורחי הפארק ואפשרות להתקנת מערך חנייה חכם שיתריע על כמות המקומות הפנויים בחניית הפארק, לבאים מכיוון שדרות החשמונאים. במנהלת אופק מזמינים את תושבי העיר לבוא וליהנות מיופיו וייחודיותו של הפארק ומבקשים לשמור על המקום ועל הניקיון ומזכירים כי הכניסה לאגם לשם רחצה אסורה בהחלט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות