חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירופה זה כאן

 

אגם ענבה המשופץ נפתח מחדש לרווחת התושבים והמבקרים. לקראת הקיץ תפתח במקום מסעדה. אתר מודיעיןCITY  קורא לציבור לשמור על הניקיון ותקינות המתקנים

 

לאחר מספר שבועות בהם האגם בפארק ענבה היה ריק ממים לצורך ניקוי ושיפוץ המקום, מולא האגם מחדש בסוף השבוע האחרון לרווחת התושבים.

מנכ"ל מנהלת אופק רון ברזני, דיווח כי הברווזים והדגים יוחזרו לאגם במהלך הימים הקרובים. הם הוצאו מהמקום בצורה מסודרת והועברו למשמרת בבריכות באזור. למעשה לא כל הדגים והברווזים יוחזרו, שכן בזמן שדגו את הדגים מהאגם נתגלו בו סוגים רבים ומגוונים של דגים ובכלל זה גם סוגים שלא היו אמורים להיות שם ואשר לא ברור כיצד הגיעו למקום. ככלל, מספר הדגים אף היה גבוה מדי ועתה יוחזרו רק חלקם.

לגבי הברווזים שחיו בסביבת האגם לפני השיפוץ, הרי שגם לגביהם רק כמחציתם יוחזרו לאגם, שכן עם ייבוש המקום חלקם עפו למקומות אחרים ומספר ברווזים אף נפגעו בשטח הפארק ומתו. היתר הועברו למקום מבטחים ויוחזרו עתה.

כידוע, פארק ענבה הוא אתר התיירות הראשי של מודיעין ומבקרים בו אלפי תושבים ואורחים מדי שנה. הפארק, כולל האגם, נפתחו בטקס חגיגי רב משתתפים בחודש מרץ 2010, כשנה וחצי לאחר כניסתו לתפקיד של ראש העיר חיים ביבס, אשר ראה בהקמתו אתגר ראשוני בעל חשיבות עליונה לעיר.

כותב שורות אלו אשר מלווה מקרוב את הקמתו והתפתחותו של הפארק מאז היווסדו ועד היום, כתב אז: "אירופה זה כאן. עכשיו זה רשמי - גני לוקסמבורג הגיעו למודיעין. אפשר לסמן וי גדול בתוכנית העבודה של ראש העיר חיים ביבס שהבטיח וקיים – נחנך פארק ענבה. המונים צפויים לבלות כאן בחגים. בטקס ססגוני בנוכחות מאות מוזמנים ותושבים נחנך הבוקר (24 במרץ 2010 – י.ת.) פארק ענבה. אחרי שנים רבות מאד של המתנה ותהפוכות, גזר היום ראש העיר חיים ביבס את הסרט הכחול הסמלי והכריז רשמית על פתיחת הפארק לרווחת הציבור הרחב.

עתה כאמור, שש שנים אחרי חנוכתו, האגם שופץ ונוקה לקראת האביב והקיץ. בחודשים הקרובים אמורה להיפתח לרגלי האגם מסעדה וכמובן שסירות הפדלים יוחזרו להנאת המבלים במקום.

אתר מודיעין city קורא לציבור המבקרים בפארק להקפיד לשמור על ניקיון האגם וסביבתו ועל תקינות המתקנים בפארק.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות