חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יום המעשים הטובים 2016

 

מידי שנה מציינים ברחבי העולם, בישראל וכמובן גם במודיעין מכבים רעות, את יום המעשים הטובים, אשר במהלכו מעלים את המעשים הטובים על ראש סדר היום הציבורי ונותנים הזדמנות לכל אחד ואחת לקחת חלק בפעילויות התנדבותיות, קהילתיות וסביבתיות למען האחר.

 

כידוע, בעיר פועלים כ-70 ארגוני מתנדבים, כך שיום זה משתלב באופן טבעי עם רוח ההתנדבות והנתינה של תושבי העיר. גם בתי הספר בעיר, ותושבים הפונים באופן פרטני, נרתמים וביום זה מקיימים מגוון פעילויות לטובת הקהילה.

יום המעשים הטובים יערך ביום שלישי 15.3.16, כאשר בקניון עזריאלי יתקיימו מספר פעילויות המיועדות עבור כלל תושבי העיר. "השוק החברתי בא לעיר" – זו תהיה הפעילות המרכזית, אשר תתקיים בכיכר הירידים בשעות 16:00 – 19:00. בשוק, שהינו יוזמה של בני הנוער, ימכרו פירות וירקות במחירים זולים, הישר מהשדה וללא מחירי תיווך. כמו כן, באותן שעות, ניתן יהיה להסתפר ללא עלות על ידי ספר מקצועי, כאשר השיער הגזור יעבור לתרומה לעמותת "זיכרון מנחם", להכנת פאות לנשים חולות סרטן. בנוסף, תהיה אפשרות לקנות בדוכן של תלמידי בית ספר "גוונים" מוצרים תוצרת עבודת ידם.

בנוסף לפעילויות הפתוחות לתושבי העיר, יתקיימו במסגרת "יום המעשים הטובים" גם אירועים נוספים: בבית "סחלבים" ישתתפו חניכי אקי"ם בסדנת שוקולד. בנוסף, כמאה קשישים מרחבי העיר יקבלו ביום זה שי מעובדי העירייה שיגיעו אליהם לבית במיוחד. למתחם הרכבת יוזמנו משפחות "האגודה למלחמה בסרטן" ומשפחות פעול"ה להפנינג חוויתי, שיעשה בשיתוף "רוח טובה", ויכלול ליצני רחוב, הפעלות, פיסול בבלונים, עמדות איפור, קבלת משלוחי מנות ועוד.

האירועים בעיר הינם פרי שיתוף הפעולה של הגופים השונים: עיריית מודיעין מכבים רעות, קניון עזריאלי, האגף לשירותים חברתיים, עמותת "סחלבים" ומחלקת הנוער והצעירים ועמותת "חקלאות חברתית".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות