חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

משנכנס אדר מרבין בשמחה / דברים מהלב

 

לכן אני ממליץ לכם לרכוש את משלוחי המנות האלה ולתמוך ילדים המיוחדים האלה. השבוע פגשתי ילד בו 10 ששיחק עם נפץ. ו2 אצבעות שלו נקטעו כתוצאה מהפיצוץ. אני רוצה לבקש מכם

 

דברים מהלב :

שלום ילדים השבוע ביום שישי מתחיל חודש אדר ב’ ואומרים "משנכנס אדר מרבין בשמחה" אז עכשיו מתחילים להרגיש ממש את ההכנות לחג הפורים , שיתקיים בעוד שבועיים. אני וחברי בעיר חולון "עיר הילדים" כבר ממש בהכנות האחרונות לעדליידע של המדינה והגדולה ביותר הצבעונית ביותר והמושקעת ביותר. ועל כך אספר לכם בשבוע הבא. אבל אחד המצוות הגדולות של החג הוא משלוח מנות איש לרעהו. ואני מקבל מארגונים רבים מידע שהם מכינים משלוחי מנות עבור עמותות וארגונים שמטפלים בילדים חולים או בעלי צרכים מיוחדים . שאנשים רבים וטובים תורמים להם והם מוכרים את המשלוחים במחירים מאוד זולים והכסף שנאסף משמש לטובת רווחתם של הילדים והמשפחות שעוברים תקופה קשה בחייהם.

לכן אני ממליץ לכם לרכוש את משלוחי המנות האלה ולתמוך ילדים המיוחדים האלה. השבוע פגשתי ילד בו 10 ששיחק עם נפץ. ו2 אצבעות שלו נקטעו כתוצאה מהפיצוץ. אני רוצה לבקש מכם בכל לשון של בקשה לא לשחק בנפצים וקפצונים למיניהם עי זה חומר נפץ שיכול לגרום לאסון גדול שאחר כך נצטער עליו . אז יפה ששעה אחת קודם ולהזהיר אתכם מהסכנה הכרוכה במשחק בחומר נפץ. כיום זה לא חוקי ואסור למכור נפצים כמו בעבר. אז תשמרו על הבריאות שלכם ותחסכו סבל וכאב מיותרים לכם ולהוריכם. זה גם הזמן לא לחכות לרגע האחרון ולהכין את התחפושת שלכם לפני שמה שאתם רוצים יגמר בחנויות .

כל החנויות מלאים באביזרים השונים וכל שנה יוצאים דברים חדשים . ואני כמי שמופיע מול ילדים מרגיש כמו ילד וניהנה מהשפע והצבעים המרהיבים .אני מכין תחפושת לעצמי ואגלה לכם שלא ליצן ... אני הולך להפתיע ובגדו את החברים שלי . כי כל שנה אנחנו עורכים מסיבת תחפושות. בפורים וגם אנחנו המבוגרים אוהבים את החג הזה כמו הילדים. אז מה שנשאר לנו זה להתארגן ולהיות מוכנים לחג הפורים עוד שבועיים בדיוק. שיהיה שבוע טוב ושמח לכולם.

פינת המכתבים:

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי אבישג ואני ומשפחתי מעריצים אותך ואת הפעילות שלך מאז שאני ילדה קטנה וכיום בת 16 ונהנית לקרוא את המדור שלך כל שבוע, וחשבתי שאולי בעזרתך להגשים חלום לאימא שלי שגם כל שבוע מקשיבה לך ברדיו . ורוצה להתחפש לאיציק הליצן כמה שזה נשמע מצחיק... ואולי יש לך רעיון איך לעזור לי להפתיע אותה... תענה לי בבקשה דחוף.. תודה אבישג.

תשובה: לאבישג החמודה חייכתי כשראיתי את הפקס ששלחת אלי . וכמובן שאני אעזור לך להגשים לאימא שלך את החלום. אני מרשה לך להתקשר אלי ואשמח להשאיל לך את האביזרים הדרושים להפוך את אימא שלך לאיציק הליצן ליום אחד.. ואני בטוח שהיא תהייה מאושרת ואולי ננסה לארגן צילום משותף שלנו ואשמח לשתף את הקוראים של המדור ולפרסם את התמונה במדור. שיהיה חג שמח.

ההמלצה השבועית:

השבוע אמליץ לכם על ספר הילדים "ילדי משקפיים" שכתבה גלית לוי בהוצאת דני ספרים. הספר עוסק בחוויותיהם של ילדים הנזקקים למשקפיים. באמצעות המילה הכתובה וההזדהות עם דמות בדיונית ניתן לחוות את המעבר ל "עולם המשקפיים" במבט משותף ודומה כאחד. השירים, המבטאים את הקשיים וההתמודדות, מאירים את הסיטואציה בחיוך ופותחים בפני הקורא חלון למציאת פתרונות יצירתיים למצב החדש. מומלץ בחום רב.

פינת המעשה הטוב:

השבוע אספר לכם על מחזה מרגש שהייתי נוכח בו עם תלמידי חטיבת הביניים "היובל" בראש העין .שארגנו משלוחי מנות עבור עמותת "חיים לאלון" שמטרתה לממן מחקר ולמצוא תרופה שתציל את חייו של אלון שלוקה במחלת ניוון שרירים מסוג "דושן" .כל התלמידים ומורי החטיבה התגייסו למען המטרה החשובה וארזו אלפי משלוחי מנות שנמכרות בעלות של 10 ₪

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות