חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

משדרגים את האבטחה במכבים רעות

 

וועד הרובע, מכבים רעות, עדכן השבוע על תחילת עבודות התשתית להתקנת מצלמות אבטחה בכניסה למכבים, במסגרת הפעולות לשינוי תפיסת הביטחון במכבים רעות

 

במסגרת עבודות אלה הותקנו במהלך הימים האחרונים פסי האטה בכניסה וביציאה ממכבים. לצדם הותקנו עמודי המצלמות (שבימים הקרובים ייכנסו לפעולה) וכן הונחה תשתית חשמל ותקשורת לעמודי המצלמות ולעמדת השמירה, כאשר צילומי המצלמות יועברו למוקד הביטחון.

בנוגע לעבודות ברעות, וועד הרובע עדכן השבוע כי בעוד מספר שבועות יחלו העבודות להקמת כיכר חדשה בכביש הכניסה לרעות, מבוא רעות במפגש עם רחוב יפה נוף. ההחלטה על הקמת הכיכר בצומת זה מטרתה להגביר את הבטיחות בכביש זה עבור משתמשי הדרך, כאשר לאחר הקמת הכיכר תתאפשר פנייה בטוחה יותר ליוצאים מרעות המגיעים מרחוב יפה נוף וכן הכיכר תביא למיתון התנועה בכביש.

בשל עבודות אלה שיכללו שינויים בתוואי הכביש, הסטת ההפרדה וריבוד מחדש של קטע הדרך, הוחלט, בתיאום עם וועד הרובע, לדחות את העבודות של התקנת (לא מתוכננות פסי האטה ברעות) המצלמות ולבצע את העבודות במקביל. החלטה זו התקבלה מאחר והקמת הכיכר תביא לכך שיהיה צורך בהעברת ביתן השמירה מספר מטרים לכיוון כיכר רעות. ובהתאם להציב את עמודי המצלמות והחיישנים בכביש. על פי העירייה עבודות אלה צפויות להתחיל תוך חודשיים, כאשר עד אז תימשך מתכונת האבטחה הנוכחית.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק מכבים רעות, שלמה פסי: "בימים אלה נמצאות העבודות לשדרוג מערך האבטחה של מכבים ורעות בעיצומן. עבודות אלה הן שיאו של תהליך חשיבה שנעשה על ידי כל הגורמים הרלוונטיים בהובלת וועד הרובע בראשות היו"ר כפיר כהן, מחזיק תיק הביטחון ברובע עמירם בריט מנהל אגף השירות, יעקב כהן ומנהל מחלקת הביטחון, שמוליק כהן ומשטרת מודיעין. אני מודה לכל העוסקים על העבודה הטובה ומאמין כי שינוי זה יוביל לשיפור איכות החיים במכבים רעות."

חבר המועצה ומחזיק תיק הביטחון בעירייה דן ליכטמן: "תפיסת הביטחון החדשה של מכבים רעות אשר מבוססת על אמצעים טכנולוגיים אמורה לתת מענה טוב יותר לתושבי מכבים רעות. השינוי, המבוסס על השילוב של מערכת המצלמות עם מערך האבטחה העירוני, שבתקופה הקרובה יגדל משמעותית, עם כניסת מערך השיטור המשולב לפעילות יביא בהכרח לשיפור תחושת הביטחון לתושבים ויהווה אמצעי מרתיע לגורמים הפליליים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות