חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תרגיל התגוננות במוסדות החינוך בעיר

 

היום יום ב  בשעה 10:05 נשמעה אזעקה ברחבי העיר במסגרת תרגיל התגוננות ארצי במוסדות החינוך, שנערך על ידי פיקוד העורף ומשרד החינוך

 

היום (יום ב)  בשעה 10:05 נשמעה אזעקה ברחבי העיר במסגרת תרגיל התגוננות ארצי במוסדות החינוך, שנערך על ידי פיקוד העורף ומשרד החינוך. במסגרת התרגיל, תרגלו כל בתי הספר וגני הילדים בעיר תרחיש של ירי טילים וכניסה למרחבים מוגנים בזמן שהם בהפסקה.

בעת האזעקה נכנסו התלמידים, בהנחיית צוותי החינוך, למרחבים המוגנים על פי הזמן שהוגדר על ידי פיקוד העורף – 90 שניות, והראו כי הם ערוכים לשעת חירום. צוותי החינוך ביצעו במרחבים המוגנים בדיקת נוכחות ופעילויות הפגה שונות. לאחר התרגול חזרו התלמידים לכיתות להמשך יום הלימודים. התרגיל הווה נקודת שיא במסגרת תכנית העבודה השנתית, אשר במסגרתה מחלקת הביטחון בעירייה מתרגלת, לאורך כל שנת הלימודים, יחד עם בתי הספר וגני הילדים מתווים שונים של מצבי חירום כגון: ירי טילים – כניסה למרחבים מוגנים, רעידת אדמה, שריפה, אירועי טרור, חפץ חשוד ועוד.

לאירוע זה קדם תרגיל נוסף שנערך בשבוע שעבר, במהלכו תורגלו התלמידים בלמידה מתוקשבת. תרגיל זה בא לדמות לימודים בעת לחימה כאשר על פי הנחיות פיקוד העורף לא ניתן יהיה ללמוד באופן מרוכז בבתי הספר. במהלך התרגולת הזו העבירו המורים בבתי הספר השונים משימות לתלמידיהם באמצעות אתר בית הספר. התלמידים פעלו בהתאם למשימות שניתנו להם ובתום הזמן שהוקצב להם למשימה הם שלחו באמצעות האתר את תשובתם למורה.

מנהל מחלקת הביטחון, שמוליק כהן: "בתרגיל שנערך הוכיחו התלמידים, ילדי הגנים וצוותי החינוך שהם ערוכים כנדרש, מכירים את ההנחיות ועומדים בזמנים שהגדיר פיקוד העורף. אני רוצה להודות לרכזי הביטחון של בתי הספר, למנהלים ולצוותי החינוך על ההיערכות והרצינות לאורך כל השנה והדאגה לתלמידים."

ההנחיות ועומדים בזמנים שהגדיר פיקוד העורף. אני רוצה להודות לרכזי הביטחון של בתי הספר, למנהלים ולצוותי החינוך על ההיערכות והרצינות לאורך כל השנה והדאגה לתלמידים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות