חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תדרכו את ילדכם להיזהר מחוטפי טלפונים

 

סוף שבוע פלילי מאוד במודיעין וסביבתה: חטיפת טלפון מקטינה, אוטובוס גדוש שב”חים, משאית וקטנוע גנובים

 

דובר המשטרה מרחב שפלה הודיע היום כי בתאריך 27/1 הוגשה תלונה בתחנת מודיעין על ידי קטינה על כך שבשעות הצהריים בעת שחזרה מבית הספר ושוחחה בטלפון הנייד שלה, הגיח חשוד מאחוריה וחטף ממנה את המכשיר ונימלט מהמקום.

במהלך פעילות מאומצת של שוטרי התחנה  הצליחו השוטרים לאתר את החשוד במעשה, קטין יליד 2001 מחקירתו עלה כי הושפע מקטין אחר שתכנן את החטיפה ואף לאחר מכן נפגשו על מנת למכור אותו לאחר, החשוד נחקר בסיום חקירתו שוחרר בתנאים. החשוד השני נחקר אף הוא ושוחרר למעצר בית הטלפון הנייד נתפס ויוחזר לבעליו.

בתוך כך, דובר המשטרה הודיע היום כי אתמול (שבת) במהלך משמרת שוטרי סיור בכביש 431 הבחינו שוטרים באוטובוס שהעלה את חשדם. השוטרים בקשו מהנהג לעצור והוא נעצר בצד הדרך ומיד פתח את דלתות האוטובוס על מנת לאפשר לנוסעים לברוח, אולם השוטרים חסמו את היציאה.

באוטובוס נמצאו לא פחות מ- 55 שב"חים תושבי שטחים ללא אישורים. הוברר כי עבור הנסיעה קיבל הנהג 250 שקלים מכל נוסע. החשוד נעצר ונכלא ויחד עמו נעצרו עוד שני שב"חים . היתר גורשו בתום חקירה. השלושה הובאו הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

בתאריך 28/1 התקבל דיווח מחברת איתורן על משאית שככל הנראה נגנבה ונוסעת לכיוון כביש 1 לכיוון כללי ירושלים, בוצע מחסום יזום על ידי שוטרים מתחנת מודיעין על כביש 431 בעלייה מלטרון והם זיהו את המשאית. נהג המשאית ניסה לחמוק אך נאלץ לעצור עקב החסימה ונמלט מהמקום רגלית. בוצע מרדף רגלי של השוטרים אחר החשוד והוא אותר, נעצר ונאזק, והובא לתחנה לחקירה. הוברר כי מדובר בשוהה בלתי חוקי שנכלא בסיום חקירתו. בעל המשאית אותר וזומן לתחנה להגיש תלונה.

 ב-29/1 במהלך הלילה התקבל דיווח על קטנוע גנוב שנוסע על כביש 443 לכיוון מזרח  כ- 300 מטר לפני הגיעו למחסום משטרתי בכניסה המערבית למודיעין החשוד נתפס על ידי השוטרים כאשר הוא משוחח בפלאפון ובסמוך לו היה זרוק פלג להנעת קטנועים. החשוד הובא לתחנה לחקירה בסיומה נעצר ונכלא.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות