חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ישיבת המועצה הראשונה לשנה החדש: הקפה לא הספיק להתקרר

 

מועצת העיר 2016. אם זה מה שממתין לנו ביתר השנה, ראש העיר יכל להירגע כי למעט אלבז שמתעורר מידי פעם, רוב האחרים כרגיל, באים לדפוק כרטיס ולשמוע את הראיס מתחרה עם מירב פלג על פרשת ”וארא”

 

אז מה היה לנו שם. עופר רוקח מעירוני מודיעין מקבל מהראיס חבילה עם עטיפה ירוקה, כשיגיע הביתה חמהר לברר אם זה צ’ק שמן על זה שהצעיד את עירוני אל עבר הכמעט, או עוד ציור שיקשט את חדרו ויזכיר לו מפעם לפעם, שפעם הוא היה יו"ר האגודה עם המגרש הכי קטן בארץ. בהמשך יספר לנו ראש העיר שאו טו טו חונכים את המגרש החדש בליגד סנטר. לא טרנר ואפילו לו ווסרמיל, אבל בכל זאת, זה צעד קטן לליגות ב’ וגדול לכדורגל במודיעין.

אז אחרי שעופר אסף את שלושת הגרופים שבאו עימו, התפנה חיים ביבס ליתר הנושאים. יתר אמרנו... בשביל ישיבה ראשונה לשנה החדשה... נו, אפשר היה לדלג כבר לישיבת פברואר שאגב, תתקיים לשם שינוי ביום אחר כי ביבס נוסע כיו"ר השלטון המקומי לגרמניה כאורחי הבודנסטאג.

למה לדלג, כי אם נוציא את ההצעות לסדר הקבועות של אבי אלבז, באמת לא קרה אמש כלום, למעט ציון העובדה שהאגסים הם משהו, העוגיות טעימות אך לא בריאות למבקשי דיאטות למינהם והקפה, כן הקפה היה עדיין חם בדרך החוצה. קצר אמרנו? בואו נדייק, קצרצר. 

אז מי לא היה. כן היו הסגן הנוכחי והסגן שיחליף אותו כן היו, הסגן שמקומו מובטח נסע לגלוש באירופה, בוודאי גם שם ימצא איזו דמוי זולה למזכרת. חפשו בפייסבוק.

ובכל זאת בלי המופע היומי של אלבז, שהפעם התלווה אליו שלט פרובוקטיבי סטייל הרימון הלוהט באו"ם, ולפיו נדרש ראש העיר להקצות קרקע לעוד בית כנסת איך אפשר, רק שהפעם המילה כנסת הופיעה בשינוי קל: בית קנסט. למה התכוון המשורר, נשאל אותו בהזדמנות, כנראה ככה נכתב בית כנסת ברפורמית. בכל אופן המסר אולי עבר אולי לא, עובדה שאלבז נמנע מהצבעה על הקצאה לבית כנסת בשכונה שלו. למה נמנע... אם יצביע בעד, זה נוגד את התפיסה שלו, אם יצביע נגד, במכבים "יהרגו" אותו. אז מצא דרך מפלט. בסוף, כולם פוליטיקאים וכולם רוצים לחיות בשקט עם השכנים. 

בהמשך התעקש חבר המועצה מ"מודיעין חופשית" לקבל הסבר ברוזולוציות גבוהות למושג,תב"ר , וכאן הראיס הפתיע והורה להכין לישיבה הבאה מצגת על מהו תב"ר והכל ממש לא להאמין, כדי לרצות את אלבז שאגב ממתין בקוצר רוח לכתב ההגנה של העיריה בנושא העתירה שהגיש בנושא מדידת הבתים ע"י מילגם.

ואם כבר הזכרנו את העתירה. בנושא זה בעיריה מבטיחים שאלבז הולך "לאכול אתה" ושהפעם להבדיל מעתירתו הקודמת לא יוותרו על אגורה בכל הנוגע לדמי טירחה והוצאות. למי שאינו בקיא בפרשה, נספר על חצי רגל שאבי אלבז הגיש עתירה נגד העיריה בטענה שלחברת מילגם שנבחרה ע"י המשכ"ל ( ואשר זה מכבר החלה למדוד את בתי העיר ואשר את עמלותיה תקבל מתוך המטרים העודפים  בבתי העיר באם ימצאו כאלה), יש ניגוד אינטרסים בכך שיש לה אינטרס בניפוח מידות הבתים בעיר. האם אלבז צודק או העיריה, ביהמ"ש יחליט. סיכויו הפעם חלפחות אם תשאלו לעניות דעתי החובבנית, לא משהו.

ובחזרה לאי אקשן אמש. אה, כן, אחרי מופע הקנסט של אבי, ועוד כמה הודעות על מינויים ותברים... זהו, אפשר עוד להספיק לחדשות של 20.00. המופע הבא ב 1.2, יממה לפני שביבס ייסע להתארח בבודנסטאג. את הקפה המשכתי לשתות במדרגות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות