חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: כן, כן, כן ולא

 

האם הרצף של הפסד ניצחון, הפסד ניצחון... במשחקי קבוצת הנשים של עוצמה מודיעין בכדורסל, הנמשך כבר 11 מחזורים יימשך? האם רעות פוגל תחזור לשחק לאחר פציעה ("אם יצטרכו אותי אשחק"), האם יובל לוי תמשיך ביכולת ההתקפית הטובה שלה (16 נק’ בממוצע בשני המשחקים האחרונים) והאם נהנה מהמשחק? (הנאה לא קשורה בהכרח לתוצאת המשחק)

 

תחושה של משחק שכונתי, אחזה בנו כבר לפני תחילת המשחק בין קבוצות הנשים של עוצמה מודיעין ובית"ר אשדוד. מתוך 20 שחקניות רשומות באשדוד, רק שבע הגיעו למשחק החוץ שלהן במודיעין. ביחד עם שאר השחקניות, נעלם לו גם המאמן של הקבוצה.

מודיעין פתחה עם יובל לוי, רעות פוגל, אפרת ישורון, יובל שושן ותאיר גולן.

שחקניות אשדוד אמנם קלעו את הסל הראשון במשחק, אבל הרבע הראשון היה בשליטה מקומית. רעות שפתחה לבסוף בחמישייה, התרכזה בחצי הראשון במשימות הגנתיות - חסימות, חטיפות וכדורים חוזרים וכך הבמה נשארה פנויה להצגה של יובל לוי. יובל צלפה מבחוץ (שתי שלשות) ומבפנים (שתי מתפרצות שהסתיימו בצעד וחצי) וסיימה את הרבע הראשון עם עשר נקודות. הסל היפה במשחק החל בהולכת כדור של תאיר, מסירה לרעות שמצאה את אפרת פנויה לשתי נקודות. מודיעין קלעה ברבע הראשון באחוזים טובים מכל טווח אפשרי.

כמה נגמר הרבע הראשון? תלוי את מי שואלים - בפועל זה היה 5:17 למודיעין, הלוח הראה 5:16 למודיעין, אבל מה שקובע זה הטופס והוא הראה 5:15 למודיעין.

רבע שני -השופט היה עסוק בללמד את האורחות את הלכות זריקת העונשין ומתי מותר להיכנס לרחבה לאחר הזריקה ומצד שני מודיעין החטיאו ארבע זריקות עונשין רצופות - אולי גם שחקניות מודיעין היו צריכות להקשיב להסברים של השופט....

כל מה שעבד ברבע הראשון - לא עבד בשני - החטאות רבות ושמירה לא טובה בהגנה, שאפשרה לאורחות לשלוט בריבאונד ההתקפה. למזלנו, זה הסתכם רק בריצה של 0:6 לאשדוד ו 18:23 למודיעין במחצית.

"אז שלוש ארבע ולעבודה" - המחצית השנייה הגיעה, ורעות פוגל החליטה שהיא לא יכולה להמשיך ככה. אז היא העלתה את מד האגרסביות שלה בהתקפה, השתלטה על כל כדור חוזר שזז ועשתה ממנו נקודות - היא סיימה את הרבע עם 9 נק’. חני רפאלוביץ שעלתה מהספסל, ניצלה מסירות יפות של צמד היובליות, בכדי לצלוף מרחוק וסל שלה קבע את תוצאת הרבע 27:40 למודיעין.

"יאללה יובל, תזרקי לסל" - ביקשה המשפחה ביציע, ויובל שושן אכן לקחה זריקה וקברה שלשה שקבעה 31:47 למודיעין. יאיר פרסטמן, מאמנה של מודיעין, הוציא בהדרגה את החמישייה ועבר להרכב שכלל את גלית ברוקר, חני, שיר מוסאי, שירה להב ועירית. גלית קלעה חמש נקודות רצופות, כולל שלשה ואקורד הסיום היה שייך לחני, עם חסימה בהגנה על שחקנית אשדודית. בסיום 37:52 (54 בפועל) למודיעין.

היה זה ניצחונה השמיני של מודיעין העונה וכעת הקבוצה מדורגת במקום השישי בליגה.

אם נחזור לשאלות מפתיחת הכתבה - הרי שבשלוש מהן התשובה הייתה חיובית. לא רע.

קלעו לעוצמה מודיעין: יובל לוי 17 נק’, רעות פוגל 15 נק’ 11 ריב’ 5 חט’ ו 3 חס’, גלית ברוקר 7 נק’, יובל שושן 4 נק’ 3 אס’ ו 4 חט’, חני רפאלוביץ 4 נק’ ו 5 ריב’, אפרת ישורון 3 נק’, תאיר גולן 2 נק’ ו 5 ריב’ ושירה להב 2 נק’. עוד שותפו: שיר מוסאי ועירית.

הרבו לקלוע לאשדוד:טירנה נונו 12 נק’, רונית חולי 10 נק’ ולבנה אדר 7 נק’.

מסכם את המשחק מאמן עוצמה מודיעין, יאיר פרסטמן: "הפעם נתחיל במצטיינות של המשחק, יובל לוי בהגנה ובהתקפה (10 נק’ ברבע הראשון שלמעשה ניצחו את המשחק) ואפרת ישורון בהגנה נהדרת על השחקנית הטובה ביותר של אשדוד . ברב המשחקים ההגנה שלנו משתפרת לאורך המשחק, הפעם וגם נגד רמלה היא התחילה טוב ומשם הייתה ירידה גדולה, מה שמנע משחק קל וחד צדדי . לאחר רבע שני חלש, רעות לקחה אחריות, ועם שני סלים חשובים של חני רפאלוביץ, עצרה מומנטום של אשדוד . ברבע הרביעי שירה גלית ועירית המנוסות שמרו על הניצחון ".

שפט שלמה ברדוגו, לעיני 8 צופים באולם עירוני ב’ במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות