חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: רגע לפני ה”פליי-עף”. מקום ראשון בליגה

 

משחק הליגה האחרון העונה התקיים במגרשה הביתי של מודיעין. הכדורעפניות מוליכות הטבלה, הגיעו בעמדת עליונות, עם הפסד אחד מתחילת משחקי הליגה, ואירחו את הקבוצה המפתיעה והצעירה מאור יהודה

 

למרות חסרונה של אחת המנחיתות הראשיות, שחף קופרשטיין, החלה מודיעין כבר מתחילת המשחק ברצף של נקודות יפות, כאשר את מקומה של שחף תפסה בשישיה השחקנית הצעירה והמוכשרת נעה הורביץ, שהיתה משכמה ומעלה.

מודיעין פתחה את המשחק עם שרון אופיר שטרית, טל בר, ליאת וקס, יעל גולדין,לינוי מזגאונקר וכאמור, נועה הורוביץ.

המקומיות שילבו משחק הגנה מצוין ומשחק התקפה מהנה לעין ובמערכה הראשונה כמעט ולא אפשרו לאור יהודה להגיב. משחק יעיל וטוב של הקבוצה עם הנחתות בעלות עצמה של לינוי מזגאונקר, נועה הורוביץ וליאת וקס. הגנה מבוקרת ומשחק חכם של טל בר, בשילוב הרמות נבונות וחיפוי של המגישות שרון אופיר שטרית ויעל גולדין, אפשרו למאמן, משה זנדבק לשלב במשחק את כלל הסגל הצעיר והמוכשר של הקבוצה.

שרון סייג ש"התאבדה" על כל כדור והנחיתה מספר כדורים שנחתו אצל היריבה ללא מענה, ליאה קוטין, שכניסתה למשחק ייצבה את הקבוצה את הליברו דניאלה גור שנכנסת לפרקים לקבלות טובות. בהגנה ואחרונה חביבה - דר ברוך ששתפה לקול אהדת השחקניות.. בהמשך, המשחק התנהל ברובו בשליטתה של מודיעין ולווה במהלכי כדורעף יפים משני הצדדים.

תוצאת המערכות במשחק בין מודיעין לאור יהודה בכדורעף 16:25, 15:25, 16:25.  3:0 למודיעין. הקהל, שמנה כ 60 איש, היה כרגיל הכוח הרועש מאחורי ההצגה הטובה בעיר.

בנות מודיעין סיימו את הליגה במקום הראשון עם מאזן של שלושה עשר ניצחונות, לעומת הפסד בודד. כעת, מתחיל המבחן האמיתי: משחקי הפלייאוף העליון של ארבע המובילות במסגרת זו עומדות לפגוש את מ.ס. מודיעין שלוש הקבוצות הדולקות אחריה בטבלה לשישה משחקי בית וחוץ מרתקים.

לאחר הפסח, יחל הפלייאוף בין ארבע הראשונות בטבלה, שיתמודדו אחת נגד השנייה בשני סיבובים. מודיעין תפתח בשני משחקי בית - מול ראשון לציון ומ.ס. רמת אביב ותסיים גם כן בבית - מול שער הנגב. מודיעין תשחק שלושה משחקים רצופים בחוץ.

הקבוצות ממשיכות עם הניקוד המלא שצברו בעונה הסדירה -בשונה מבהתאחדות לכדורגל, אף אחד לא יקצץ חצי מהנקודות שנצברו...

מאמן הקבוצה, משה זנדבנק מסכם : "עברנו בצורה נאותה את המשוכות שנקרו בדרכנו. אני מאמין ומקווה שנמשיך באותו כוון שהתחלנו תוך כדי המשך עבודה רצינית באימונים. אני מאחל פסח שמח לכולם ויציאה מעבדות לחירות".

ראש הקבוצה, הקפטנית שרון אופיר שטרית מסכמת: "כדאי לציין את כל המחליפות שהתעלו - דר שנתנה כמה מהלכי הגנה טובים, שרון סייג שהיה לה יום יפה בהנחתות, נעה שהחליפה את שחף ושיחקה מצוין וכמובן ליאה ,שתמיד נותנת שקט והרבה ניסיון בכל העמדות אליהן נכנסה.

היה משחק יפה לעין, שוטף והכנה טובה לפלייאוף העליון שם בודאי מצפים לנו מאבקים קשים (הפצצות לונדון..). אנחנו מסיימות בהחלט כ"הפתעת הליגה" רק שנמשיך מכאן..."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות