חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: רציתי

 

"למה לי לקחת ללב" שר אריק איינשטיין בתחילת שנות השבעים. וכתבנו, אמיר, שהתייצב, כרגיל, למשחק הכדורסל בין נשות עצמה מודיעין לנשות שוהם, הפך בזכות השופט במשחק לליריקן ומשורר. כי אם לא, תסבירו אתם מה קרה לו... ומה עם המשחק?! אהה, טוב ששאלתם! אולי טוב שלא הגיע הפעם אפילו צופה אחד..

 

רציתי לספר לכם על משחק הכדורסל בליגה הארצית לנשים בין מכבי שהם לעוצמה מודיעין מבלי להזכיר את השיפוט. רציתי לספר לכם על חן ויסוקר, רק בן 23 וכבר בקדנצייה השלישית, או הרביעית שלו בתור מאמן מכבי שהם נשים ולא להזכיר את השיפוט. רציתי לספר לכם על שחקניות עוצמה מודיעין, שלמדו במהלך החימום למשחק, שהכוכבת הגדולה של הקבוצה, רעות פוגל, לא תשחק בגלל פציעה.

רציתי לספר לכם שלמרות חסרונה של רעות, שחקניות עוצמה מודיעין עלו למגרש במטרה לנצח את המשחק.

רציתי לספר לכם על כלנית בזנוס משהם, ששלוש שלשות שלה, הוליכו את הקבוצה הביתית ליתרון 10:17 בסוף הרבע הראשון ולא להזכיר את השיפוט.

רציתי לספר על השיפור בהגנה של מודיעין ברבע השני ועל 6 נק’ שקלעה אורטל גולדשטיין משהם ועל סל של שיר מוסאי, שקבע את תוצאת המחצית 18:26 למכבי שהם.

ברבע השלישי, שהם עלתה ל 12 הפרש, אבל יובל לוי וגלית ברוקר הורידו את הפער לשש נקודות בלבד.

"שתיקח מימייה - שלא תתייבש בטיול שהיא יצאה אליו" - העירה שחקנית מודיעין לאחר ששחקנית שהם ביצעה צעדים וקיבלה שריקה של עבירה לטובתה.

"היי, היי, אני קטנה, תיזהרי עליי" ביקשה חני רפאלוביץ משחקנית שהם, שהתנגשה בה במהלך מאבק על הכדור. הרבע השלישי הסתיים ב 24:33 למכבי שהם.

רציתי לספר לכם על ההגנה המדהימה של עוצמה מודיעין ברבע הרביעי, שהחזיקה את המארחות במשך תשע דקות רצופות ללא נקודות ולא להזכיר את השיפוט. רציתי לספר לכם על יובל לוי, שלקחה על עצמה את האחריות בהתקפה ברבע האחרון וששבע נקודות שלה ושתיים של תאיר גולן, גרמו לשוויון 33:33 ולא להתייחס לשיפוט.

רציתי לספר על הדקה האחרונה של המשחק, מנקודת מבטה של גלית ברוקר - עבירה רביעית שלה, שלחה את כרמית שיפר לקו. כרמית דייקה בקליעה אחת והעלתה את שהם ליתרון נקודה. בהתקפה הבאה, חני שלחה את גלית לצעד וחצי, שהעלה את מודיעין ל 34:35, היתרון הראשון של מודיעין מאז 2:3 בפתיחה.

לאחר שתי החטאות עונשין של שהם, גלית לקחה כדור חוזר חשוב בהגנה ושעון הזמן חישב את קיצו לאחור. מודיעין החטיאה ולשהם נותרו חמש שניות. הכדור הגיע לכלנית, שהייתה עם גלית, בתוך שטח המגרש של שהם. המשחק נראה גמור. גלית חטפה את הכדור, אבל השופט (זוכרים אותו?) ראה עבירה, שהייתה החמישית שלה. כלנית קלעה את הזריקה הראשונה, החטיאה את השנייה ושתי הקבוצות התייצבו להארכה, לאחר 35:35 במועד החוקי.

רציתי לספר על הארכה, מבלי להזכיר את השיפוט. מבלי להזכיר את העובדה שגם תאיר ויובל שושן יצאו בחמש עבירות במודיעין ואילו שיר מנדלבוים הכשרונית משהם, שסחבה ארבע עבירות אי שם מהרבע השלישי, דווקא סיימה את המשחק על המגרש. מבלי להזכיר את העובדה ששחקניות מודיעין לא עמדו על קו העונשין ולו פעם אחת בכל המחצית השנייה ובהארכה ועמדו בסך הכול שמונה פעמים על הקו בכל מהלך המשחק, לעומת שחקניות שהם, שרק בדקה האחרונה של המועד החוקי, עמדו על קו העונשין לפחות שמונה פעמים.

רציתי לספר לכם סיום הארכה - נותרו שתיים וחצי שניות לסיום, שהם ביתרון שלוש ומודיעין עם כדור חוץ עמוק בשטח המגרש של שהם. יובל לוי, קיבלה את הכדור מחוץ לקשת והתרוממה לשלשה. שחקנית שהם התרוממה יחד איתה ופגעה לה בפרצוף (לא בהכרח בכוונה). כולם ראו את המכה, שהייתה אמורה לשלוח את יובל לקו העונשין לשלוש זריקות עונשין, שיכלו לשלוח את המשחק להארכה שנייה. היה רק בן אדם אחד באולם שלא ראה, או ראה ולא שרק. בסיום, ניצחון 40:43 למכבי שהם על עוצמה מודיעין.

רציתי שיובל לוי תזכור את המשחק הזה בתור המשחק הטוב ביותר שהיה לה השנה, אבל מה שהיא תזכור ממנו, זה את ה"פנס" שמעטר לה את הפרצוף.

רציתי גם לפרגן למכבי שהם, ששלטה במרבית שלבי המשחק ושלא ישתמע מהכתבה שאני טוען שהן "גנבו" את הניצחון.

רציתי לכתוב שהגיע הזמן שהשופטים יבינו שהקהל בא לראות את הקבוצות משחקות ולא אותם, מצד שני, למשחק הזה, לא הגיע קהל....

קלעו לעוצמה מודיעין: יובל לוי 17 נק’ 4 ריב’ 3 אס’ ו 3 חט’, גלית ברוקר 8 נק’ 6 ריב’ ו 5 חט’, תאיר גולן 6 נק’ ו 7 ריב’, יובל שושן 5 נק’ 7 ריב’ ו 7 חט’, אפרת ישורון 2 נק’ ו 6 ריב’ ושיר מוסאי 2 נק’. עוד שותפו - שירה להב , עירית וחני רפאלוביץ 4 ריב’ 3 אס’ ו 3 חט’.

קלעו למכבי שהם: כלנית בזנוס 17 נק’ כולל 4 שלשות, שיר מנדלבוים 10 נק’, כרמית שיפר 7 נק’, אורטל גולדשטיין 6 נק’ ורונית עוזיאל 3 נק’. עוד שותפה- ליה ויסמן - השריד האחרון מהעונה הראשונה של מכבי שהם.

מסכם את המשחק מאמן עוצמה מודיעין, יאיר פרסטמן: "אני רוצה להודות לשחקניות על המאבק חסר הפשרות בחצי השני ובהארכה, למרות ששוהם היו טובות יותר ברב שלבי המשחק, הייתה לנו הזדמנות לנצח ולא ניצלנו אותה. חבל שבסוף השיפוט היה חד צדדי ונתן למשחק טעם רע, אבל אנחנו רגילים לדברים האלה, אנחנו לא מצפים ליותר, ואנחנו צריכים להתגבר גם על כך". אפס צופים חזו במשחק שהתקיים באולם מכבי שהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות