חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים. ראשון טורס

 

שני מחזורים נותרו לסיום העונה הסדירה בליגה הארצית לנשים בכדורעף, ומוליכת הטבלה, קבוצת מ.ס. מודיעין, יצאה למשחק חוץ מול הרביעית בטבלה - קבוצת הפועל ראשון לציון. המטרה, לנצח ולאבד כמה שפחות מערכות בדרך

 

מודיעין פתחה עם השישייה הרגילה - שרון אופיר שטרית, טל בר, לינוי מזגאונקאר, יעל גולדין, ליאת וקס ושחף קופרשטיין.

פתיחת המשחק הייתה שייכת לטל בר, עם שלוש הנחתות קטלניות, שהנחיתו את מודיעין ליתרון 0:6. המארחות השיגו ארבע נקודות רצופות משלהן. מרשם הרופא, ד"ר משה זנדבנק, כלל את דניאלה גור לחיזוק ההגנה, אייסים של טל והנחתות של לינוי וליאת ומודיעין עלתה ליתרון 4:13. כעת המארחות השיגו חמש נקודות רצופות משלהן והתגובה הפעם הייתה - נועה הורוביץ עם הנחתות על קוליות ושחף עם מספר חסימות בהגנה. טל חתמה את המערכה הראשונה ב 16:25 ו 0:1 למודיעין במערכות.

המערכה השנייה החלה בצורה שקולה, אבל שש נקודות רצופות,העלו את האורחות ממודיעין ל 7:14. ליאה דוארקוטין ודר ברוך נכנסו, לינוי המשיכה להפציץ ולחסום וסרב החוצה של המקומיות, קבע 15:25 למודיעין ו 0:2 במערכות.

סליחה תקלה - מערכה שלישית ברציפות החלה בנקודה של טל, מה שהסב קורת רוח רבה לאמא שישבה בקהל. הדבר היחיד הנוסף שנרצה לזכור מהמערכה הזו, הוא הופעת בכורה בליגה למרים פטשניק. ראשון לציון שלטה במערכה וניצחה אותה בקלות 25:14. וכעת יתרון מודיעין צומק ל 1:2.

נועה הורוביץ עלתה בשישייה והמערכה הרביעית הייתה כמו המערכה הקודמת, אבל להפך - ליאת, לינוי ונועה הפגיזו מכל כיוון, עם הכדורים ששרון הכינה להן. טל הייתה אחראית על משחק ההגנה והפער תפח וצמח. ראשון הצילו שתי נקודות משחק, אבל סרב החוצה, קבע 17:25 למודיעין, 1:3 במערכות ושבוע נוסף בראשות הטבלה.

סיכום המשחק - הקפטנית שרון אופיר שטרית: "לאחר שתי מערכות שבהן שמרנו על המומנטום החיובי מהמשחק הקודם, חלה התרופפות רצינית במערכה השלישית. משום מה, אנחנו מתקשות מול קבוצות שעל הנייר אנו מתעלות עליהן בכל הפרמטרים.

ראשון לציון רצו לנצח את המערכה השלישית ועשו זאת באמת בצורה משכנעת. לאחר מכן חזרנו לעצמנו, אבל זה בהחלט אומר דרשני לגבי המשחק הבא, נגד אור יהודה, מכיוון שהיא קבוצה שמזכירה מאוד את ראשון - יש לה אנרגיות ויכולת להפתיע והיא הצליחה השנה להוציא מערכות מקבוצות חזקות. אנחנו צריכות להחזיר לעצמינו את הפוקוס כבר במשחק מול אור יהודה, כדי להגיע לפלייאוף מהעמדה הטובה ביותר האפשרית".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות