חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: כיבוש רמלה

 

קצת כמו בריאת העולם...: זה התחיל ב..כלום (איפה הקהל? איפה השופט? איפה הקבוצה?). המשיך בכדורסל מפתיע. נגמר בבושידו וסוכם בנומרולוגיה (כדי להסביר את התופעה). וירא כי טוב..

 

השבוע החולף התאפיין בקרבות על טהרת המין הנשי בין אגודות עוצמה מודיעין ואליצור רמלה: ראשונות להיפגש היו קבוצות נערות א’ והמשחק הסתיים בניצחון 16:78 למודיעין. בהמשך השבוע, ניפגשו קבוצות הילדות של שתי האגודות וגם כאן - ניצחון לעוצמה מודיעין (שמוליכה את הליגה ללא הפסד) בתוצאה 26:42. אחרונות חביבות היו קבוצות הנשים של שתי האגודות, שניפגשו במסגרת המחזור ה 18 בליגה הארצית, כאשר רמלה ניצחה ב 20 הפרש במפגש הראשון בין שתי הקבוצות.

"אבא, איפה כולם?" שאל אותי בני הקטן, בשמונה ועשרים. ואמנם, עשר דקות לפני תחילת המשחק לא היו אוהדים ביציע (לצערנו אנחנו רגילים), לא היו אנשים במזכירות, השופט לא הגיע (תתפלאו - אפשר להסתדר בלעדיו. אם הוא לא מגיע ניתן למנות מישהו מוסכם בתור שופט) וגם הקבוצה האורחת, לא ממש נראתה באופק.

אבל הסירו דאגה מליבכם. לבסוף - כולם הגיעו, אפילו הקהל, לאחר שדביר שיינגוורטן עשה גיוס כללי בקרב שחקניות קבוצת הקטסל שלו והוריהן.

מודיעין פתחה את המשחק עם רעות פוגל, תאיר גולן, אפרת ישורון, יובל לוי ויובל שושן.

פששששש, וואו, אין דברים כאלה - כבר מהפתיחה ניתן היה לראות את הנחישות על פניהן של שחקניותיו של יאיר פרסטמן ממודיעין. יובל לוי קלעה סל ועבירה ואפרת מצאה את רעות לשלשה הראשונה שלה העונה ו 5:10 למודיעין, לאחר 5 דקות של משחק. רמלה קלעה סל ועברה לשמירה אזורית. דביר עדכן את השחקניות אונליין על השינוי, יובל לוי אמרה תודה רבה וצלפה שתי שלשות, רעות צברה נקודות בצבע וכולן נתנו הגנה מדהימה. הרבע הראשון הסתיים ב 7:22 מדהים למודיעין, כאשר רעות ויובל לוי עם 9 נק’ כל אחת מוליכות את הקלעיות המקומיות.

מה פה קורה פה? - הרבע השני נפתח עם שני סלים של תאיר וכשהיא החטיאה, רעות הייתה שם בכדי לתקן. חני רפאלוביץ עלתה מהספסל וצלפה מרחוק והשלימה ריצה של 0:20 למודיעין. למרות שרעות צברה עבירה שנייה, פרסטמן השאיר אותה על המגרש וההימור השתלם. ההגנה של מודיעין החזיקה את האורחות מרמלה על 8 נק’ ב 17 דקות. סל נוסף של חני, חתם את תוצאת המחצית 14:35 לעוצמה מודיעין.

"הידית" - רמלה הלכה פנימה אל מיכל לוי ומטי עוזרי ושיפרה את מאזן הנקודות שלה בהתקפה. מנגד, מודיעין הניעה היטב את הכדור בהתקפה. רעות קלעה נקודות בצבע וכאשר סגרו אותה, היא הוציאה החוצה אל יובל שושן, שהייתה ב ZONE ברבע השלישי. פעם אחר פעם, היא נשארה לבד מחוץ לקשת השלוש, באותה נקודה ובכל פעם זה הסתיים בסל. שלשה מספר 2 שלה, העלתה את מודיעין ליתרון שיא 19:45 ולאחר שהאורחות קלעו 9 נק’ רצופות, שושן קלעה שלשה עם הבאזר של סיום הרבע וקבעה 28:48 למודיעין, לאחר שלושה רבעים.

הרבע האחרון כבר לא היה קשור לכדורסל. שחקניות רמלה עברו לבושידו, מה שפגם ברצף המשחק של מודיעין. ארבע דקות לסיום, הפער עדיין היה 20 הפרש למודיעין, אבל עד הסיום, מיכל לוי צימקה קצת את הפער. בסיום, ניצחון מרשים לעוצמה מודיעין 45:58 על אליצור רמלה.

קלעו לעוצמה מודיעין: רעות פוגל 18 נק’ 22 ריב’ ו 3 אס’, יובל לוי 15 נק’ ו 7 ריב’, יובל שושן 11 נק’ 5 ריב’ 3 אס’ ו 3 חט’, חני רפאלוביץ 8 נק’ 3 חט’ ו 2 אס’ ותאיר גולן 6 נק’ 7 חט’ ו 4 ריב’. אפרת ישורון 7 ריב’ ו 5 אס’, קרן יקר ושיר מוסאי., השלימו את הסגל.

הרבו לקלוע לרמלה: מיכל לוי21 נק - 14 במח’ 2 ומטי עוזרי 13 נק’ - 11 במח’ 2.

מסכם את המשחק מאמן עוצמה מודיעין, יאיר פרסטמן: "לפעמים חלומות מתגשמים - משחק על סף השלמות, הנאה צרופה. בסוף כל משחק ברמות העליונות, המאמן בריאיון מחזיק את דף הסטטיסטיקה ומציין מה ניצח לו את המשחק. גם אני לשמחתי (ותודה לאמיר), יכול בסוף משחק להסתכל בדף, וזה מה שאני עושה כל השנה. מה שמדהים הוא שכל משחק ללא קשר לאחוזי הקליעה או לתוצאה ( ניצחון או הפסד) אנחנו לוקחות ריבאונד, לפעמים יותר מהנקודות שלנו או של הקבוצה השנייה, אנחנו חוטפות המון כדורים, וזה הופף אותנו לקבוצה מנצחת !!! מכיוון שמי שנותן את כל כולו למען ההצלחה שלו ושל חבריו (במקרה זה חברותיו) הוא מנצח ללא קשר לתוצאה.

במשחק הזה כל מי ששיחקה נתנה הצגה, וגם אם התרגלנו לקונצרטים של רעות, שהיא העוגן שלנו, אנחנו עדיין יודעים להעריך זאת, יובל לוי ויובל שושן, כל אחת בתורה שרפו את הסלים, חני רפאלוביץ עם סלים חשובים בדיוק ברגע שצריך, ובכוונה אני משאיר שתיים לסוף: אפרת ישורון התחפשה לקווין גארנט ועצרה כל מה שזז ברחבה בהגנה נהדרת כמעט 40 דק’ 7 ריבאונדים וחמישה!!! אסיסטים ואחרונה תאיר, שניהלה את המשחק בצורה מדהימה והייתה המנוע של הקבוצה כמו מנצחת על תזמורת . תודה מיוחדת לדביר על העזרה בניהול המשחק, יש לך חלק גדול בניצחון !! ותודה לכולן על אחד המשחקים הטובים והמהנים שהשתתפתי בהם בשנה האחרונה. ".

שפט מאור קידר לעיני 25 צופים באולם עירוני ב’ במודיעין.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות