חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כמעיין המתגבר

 

שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה הארצית לכדורעף נשים, ארחה מוליכת הטבלה, קבוצת מ.ס. מודיעין, את קבוצת ק.ק. תל אביב 2, שנאבקת ביחד עם הפועל ראשון לציון, על המקום האחרון בפלייאוף העליון.

 

צופים - בתחילת המשחק, נצפו 15 צופים בלבד ביציע, אבל טיפין טיפין, כמעיין המתגבר הם הגיעו וגדשו את האולם בשמשוני. מעבר לאוהדים הקבועים, נצפו ביציע קפטנית קבוצת הכדורסל של מכבי מכבים-רעות - שירי אהרון ומאמן השחייה הראשי של מכבי פארק המים רעות - כרמל לויתן.

לא היו הפתעות בשישייה הפותחת של מודיעין - ליאת וקס, שרון אופיר שטרית, שחף קופרשטיין, יעל גולדין, לינוי מזגאונקאר וטל בר.

המערכה הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של שחקניותיו של משה זנדבנק ממודיעין.4:14, שהפך ל 11:24. שחקניות רמת אביב, בניצוחה של הקפטנית שרון לחמן, הצילו שבע נקודות מערכה, עד שחסימה של שחף סגרה את המערכה על 18:25 למודיעין.

המערכה השנייה הייתה צמודה בחלקה הראשון - 10:11 למודיעין. בשלב זה, לינוי השתלטה על המשחק, בסדרת הנחתות קצרות וחדות, שלשחקניות ק.ק., לא היה שום סיכוי להגיע אליהן. שחף הציגה סרבים קטלניים וטל סימנה את הדרך בהגנה, עם סדרת התעופפויות והצלת כדורים אבודים, מילימטרים ספורים מהפרקט. שרון הפכה אחורה כדור גדול ורחוק, שחתם ריצה של 0:10 למארחות. A של טל, חתם את המערכה ב 12:25 ו 0:2 למודיעין.

מערכה שלישית - נועה הורוביץ עלתה בשישייה שפתחה את המערכה השלישית והשתלבה גם היא במערך המפציצות של מ.ס. מודיעין. משה דאג לתת דקות משחק גם לליאה דוארקוטין, דניאלה גור ושרון סייג. שרון אופיר שטרית, העיפה כדור למעלה למעלה, שלהפתעת כולם חצה את הרשת ונחת בפנים. לאחר שלינוי קבעה 14:24, פצח הקהל בקריאת "עוד אחד, עוד אחד". ה"אחד" הגיע לאחר חסימה גדולה של לינוי 15:25. 0:3 למ.ס.מודיעין.

קפטנית הקבוצה, שרון אופיר שטרית, מסכמת את המשחק: "אחרי ההפסד האחרון, היה חשוב שנחזור לעצמנו, והמשחק הזה הוכיח הרבה בגרות. היה משחק שוטף, כמעט ללא נפילות מתח, הגנה טובה, שהיוותה מפתח לאחד ממשחקי ההתקפה הטובים שלנו השנה. היו התקפות טובות, חכמות וחדות. הרבה שקט שלנו ותמיכה מדהימה של הקהל, שהוא פקטור חשוב. אני חושבת שזה שנכנסנו מהר למשחק, שירת אותנו והשאיר את קוף קוף קצת המומות..."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות