חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: חמוץ חמוץ....

 

הכותרת לכתבה על המפגש הראשון בין אליצור בית שמש לעוצמה מודיעין בליגה הארצית לנשים בכדורסל, הייתה "מתוק, מתוק". בתוכנית הטלביזיה המיתולוגית, "ניקוי ראש", עשו לשיר הזה גרסה משלהם, עם תיקי דיין בתור סולנית והם קראו לזה "חמוץ,חמוץ". ואכן, המשחק הראשון בין שתי הקבוצות, שהסתיים בניצחון לאחר שלשה של יובל לוי בדקת הסיום, היה מתוק להפליא ואילו משחק הגומלין בין שתי הקבוצות, הותיר אותנו עם טעם חמצמץ בפה

 

הפתיחה דווקא הייתה אופטימית למדי. מודיעין שעלתה עם רעות פוגל, עירית, תאיר גולן, יובל לוי וחני רפאלוביץ, שלטה בדקות הפתיחה - רעות צברה נקודות בצבע וחני לא החטיאה מהקו. "13 זה בפוקס" ניסה אוהד מקומי לנחס את חני, אבל זה לא הפריע לה לסיים את הרבע עם  4 מהקו. מהלך יפה של תן ולך בין רעות ליובל שושן, היה אחראי לסל היפה במשחק של מודיעין ושבע דקות מהפתיחה, מודיעין ביתרון 4:9. שחקניות בית שמש התעוררו וקלעו שבע נקודות רצופות. הרבע הסתיים ב 11:11.

הרבע השני נפתח כשרעות על הספסל עם שתי עבירות. יובל שושן בכניסה יפה משמאל, לאחר מסירה של תאיר, השוותה ל 13:13. שמונה נקודות רצופות של המארחות, הורידו את שחקניות מודיעין לפסק והמאמן יאיר פרסטמן הודיע לשחקניות כי "צריך לחזור לשמור". שלשה של שירן ביטון, העלתה את בית שמש ל 11 הפרש. סל של רעות שחזרה בינתיים למשחק, סגר את המחצית 20:28 לבית שמש.

הרבע השלישי היה תמונת מקרו של של המשחק - הוא נפתח בסל ועבירה של רעות והמשיך בהחלטות שיפוט נוראיות. לאחר חמש דקות במחצית השנייה, תוצאת הרבע הייתה 2:3.... אבל בעוד שחקניות מודיעין היו עסוקות בלהתלונן ולא במשחק עצמו, שחקניות בית שמש איפסו את היד ופתחו במטווח שלשות נדיר, חני אמנם העלתה את מאזנה ל 6 מ 6 מהקו, אבל הפער תפח והלך והגיע ל 26:43 בסוף הרבע השלישי.

הרבע האחרון היה דו קרב בין רעות פוגל, שקלעה את כל הנקודות של מודיעין ברבע זה, לבין הרכזת המוכשרת של בית שמש - שמחה גלוברמן, שהציגה ארסנל תנועות, קליעות ומסירות. בסיום 34:55 לבית שמש.

קלעו לעוצמה מודיעין:רעות פוגל 21 נק’ 6 ריב’ ו 3 חט’, חני רפאלוביץ 6 נק’ ו 5 חט’, יובל לוי 3 נק’ ו 10 ריב’ , יובל שושן 2 נק’ 5 ריב’ 2 אס’ ו 5 חט’ ותאיר גולן 2 נק’ 3 ריב’ 3 אס’ ו 3 חט’. עוד שותפו: קרן יקר 3ריב’, שיר מוסאי ועירית.

הרבו לקלוע לאליצור בית שמש: שמחה גלוברמן 15 נק’, עינב פרץ 13 נק’, איילת רוטמן 12 נק’ ושירן ביטון 8 נק’.

מסכם את המשחק מאמן עוצמה מודיעין, יאיר פרסטמן: "קודם כל היציאה של רעות אחרי עבירה שנייה מיותרת בתחילת הרבע השני הפכה והכריעה את המשחק. משחק שהיה שקול הפך למשחק שבית שמש שולטת בו וקובעת מה יקרה . ללא רעות לא הצלחנו לקלוע וקצת נלחצנו, הבעיה היא כשלא הולך בהתקפה בגלל תסכול ולחץ קשה יותר לשמור, ולעומת המשחק הראשון שבו שמרנו חזק כל המשחק ללא קשר לשיפוט או להתקפה שלנו, הפעם יצאנו מריכוז, הפסקנו לשמור ואפשרנו לבית שמש להגיע לניקוד הרגיל שלהן ."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות