חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

”הוד והדר לבושה” - יריד המעצבים לאשה הדתית

 

היריד שהחל בשנה שעברה, חוזר לגני התערוכה בתל-אביב לקראת פסח 10-13 במרץ 2010. הכניסה לנשים בלבד. בני הזוג יגיעו לחוות דעה וימתינו בסמוך לשם חיווי דיעה... הכניסה בתשלום

 

בשנה שעברה, לקראת חג הפסח, התקיים לראשונה "יריד המעצבים לאשה הדתית - הוד והדר לבושה". היריד מתקיים פעמיים בשנה (גם לקראת ראש השנה). השנה, לקראת פסח, מתקיים היריד ב 10-13 במרץ 2010, בביתן 10 בגני התערוכה בתל אביב.

ביריד השנה, תמהיל של מעצבים וותיקים לצד חדשים ופחות מוכרים. בין המעצבים, מיכל תיק-מיוצאות פרויקט מסלול, המשיקה ביריד קולקציה חדשה, לאחר חופשה של למעלה משנה. עוד ביריד זה, דגש על כיסויי ראש - עם מבחר גדול במיוחד. היריד פתוח לנשים בלבד.

בין המעצבים הצפויים להציג ביריד: 220V, BELLINKY, elen&galit, Elena Lurie, heavenly, Klea, Mariana-tikim, rosie, TAMARZ, Yolla, אורלי גולן, איילת לוין, אלייה, אמה, אנה גילר, אנה מאייר, אפרתים, בא מאהבה, ג’ודי, גילית, הלל, טלי אימבר, ליאור בן חן, ליליבראש, מיכל תיק, מימנה, מישמש כובעים, ניו ליין, נשואה- כיסויי ראש, סטודיו מנדרינה, עירית נוי, פשוט ולבן, צבעים, צ’פצ’ולה, קרן מזרחי, רונית טאקו, רעומה זק"ש, שנקין 4, שרית שרף ועוד...

בלובי הגדול של האולם יוצבו דוכנים עם מתנות לחג, שוקולדים, כיפות, כלים חד פעמיים, אריזות שי מיוחדות ועוד, במתחם הפתוח גם לגברים המלווים.

יריד "הוד והדר לבושה" פונה לקהל לקוחות נרחב - נשים מהמגזר הדתי על כל גווניו: מסורתי, דתי לאומי וחרדי, תוך שהוא מאפשר להן לערוך את הקניות לחג בתנאים המתאימים. המציגים ביריד יעניקו 20%-70% הנחה על כל הפריטים שימכרו בעונת השיא של הקניות לחג. היות והכניסה ליריד הינה לנשים בלבד (מלבד הלובי שפתוח גם לגברים) תוכלנה הנשים הדתיות למדוד את הפריטים ולהתרשם מהם בנוחות.

נורית כהן, מיוזמות היריד: " שמנו דגש על תמהיל נכון בין מעצבים חדשים, בהם גם צעירים ופחות מוכרים, מתוך מטרה לחדש ולרענן. רק מי שהציע גם מחירים וגם עיצובים מתאימים, זכה להשתתף. מתוך הניסיון של הירידים הקודמים, אני יכולה לומר בוודאות שהשנה אנחנו מציעים יריד בשל יותר, עם הדוכנים הנכונים בתאריך הנכון. כולן מוזמנות!".

הפעם מציע היריד לבאות בשעריו לתרום מוצרי מזון יבש, עם אפשרות להיפתר משאריות חמץ, שימסרו לנזקקים על ידי עמותת טל חיים.

10-13 במרץ 2010, (כד-כז באדר), ביתן 10, גני התערוכה תל-אביב. שעות פתיחה - יום ד’ מ 16:00 עד 23:00 יום ה’ 10:00-23:00 יום ו’ 9:00-15:30 מוצ"ש 20:00-00:00 מחיר כניסה: 15 ₪

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות