חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים. תמיד יש פעם ראשונה

 

מרכז ספורט עירוני אביב אליאנס, ארח ביום שבת את הקרב בין שתי קבוצות העל של הליגה הארצית לנשים כדורעף - כאשר סגנית המוליכה, מ.ס. רמת אביב, שבמאזנה שני הפסדים מתחילת העונה, ארחה את מ.ס. מודיעין הבלתי מנוצחת. במפגש הראשון בין שתי הקבוצות העונה, מודיעין ניצחה 0:3 במערכות, תוך הצגת משחק מרשים במיוחד.

 

עשרות האוהדים ביציעים, דאגו להכניס את שתי הקבוצות לאווירה הנכונה, בעזרת עידוד בלתי פוסק מתחילת המשחק ועד סופו. מודיעין פתחה עם השישייה הקלאסית שלה - טל בר, שרון אופיר שיטרית, לינוי מזגאונקאר, יעל גולדין, ליאת וקס ושחף קופרשטיין.

מערכה ראשונה - שלושה סרבים קטלניים של שני גור, העלו את המארחות ל 0:3 מהיר. ב 10:12 לרמת אביב, לקח משה זנדבנק, מאמנה של מודיעין, פסק זמן. שחף חזרה ממנו חדה מתמיד ובעזרת הנחתות וחסימות, השתלטה על המערכה. 19:25 למודיעין ו 0:1 במערכות.

מערכה שנייה - "מחלת הרדיפה". רמת אביב פתחרה בסערה את המערכה השנייה ועלתה ל 1:5, 4:10 ו 11:18. שחקניות מודיעין, כבר הבנו זאת במשחק מול שער הנגב, לא מוותרות על שום מערכה - לינוי,שחף וטל הנחיתו ושרון הגישה סרבים על הישר. שש נקודות רצופות העלו את מודיעין ל 21:22. רמת אביב השוותה ושני הגישה שלושה סרבים מוצלחים בכדי לגמור את המערכה - 22:25 ו 1:1 במערכות. הייתה זו המערכה הארוכה ביותר בה צפיתי העונה - שלושים דקות!!

מערכה שלישית - אם היה שרות V.O.D. שהיה ניתן לצפות בו ברגעי השיא של העונה, המערכה השלישית הייתה המערכה שאותה הייתי בוחר. גם מערכה זו, התחילה עם סרבים קטלניים של שני. 0:3 ו 1:6 לקבוצה הביתית. לינוי ושחף צימקו ל 6:7, אבל הכדור עבר לרמת אביב. וכעת הגיעה תורה של שיר זרחיה, להראות שגם היא יודעת לתת סרבים קטלניים - עשר נקודות רצופות העלו את המארחות ל 6:17. יעל גולדין הגישה ומודיעין השיגה חמש נקודות רצופות.

משחק ההגנה של מודיעין השתפר פלאים ולשחקניות חזר הניצוץ בעיניים. גם בקהל המודיעיני הייתה תחושה של "יאללה מהפך". חמש נקודות רצופות של מודיעין, צימקו ל 19:21. ליאת ושחף השוו ולינוי העלתה את מודיעין ליתרון ראשון במערכה - 23:24. שחקניות רמת אביב, הצילו שתי נקודות מערכה למודיעין, אבל חסימה של שרון והצלה אדירה של שחף, קבעו 25:27 למודיעין, שעלתה ל 1:2 במערכות,לאחר מערכה שנמשכה 34 דקות (הנה נשבר לו פעם שנייה שיא המערכה הארוכה ביותר).

מערכה רביעית -גם הפעם - סרבים של שני...יתרון מהיר לרמת אביב... "די עם החורים, תרביצו כדורים", ביקשו ביציע של מודיעין, אבל מי שהפציצה, הייתה שני, שדאגה לשש נקודות רצופות ו 8:19 לרמת אביב. בקהל פינטזו על קאמבק בנוסח המערכה השלישית, אבל לא הפעם 11:25 לרמת אביב ו 2:2 במערכות.

מערכה חמישית ואחרונה - הפעם דווקא מודיעין השיגה את הנקודה הראשונה, אבל רמת אביב עלתה ל 1:4 ושלחה את מודיעין לפסק זמן (המערכה החמישית היא עד 15). מודיעין בניצוח מכות פתיחה של יעל גולדין והנחתות של שחף, עלתה ל 6:8 ושתי הקבוצות החליפו צדדים במגרש בפעם האחרונה. לפני שהקהל הספיק להיישב, רמת אביב ביתרון 8:10 ולאחר מכן 10:13, שתי נקודות בלבד מניצחון. לינוי בהנחתה וחסימה וטל בר בקטנה הצידה, השוו ל 13:13. המשחק כבר חצה את גבול השעתיים ואמנם נראה אור מרחוק - אבל לא היה ברור האם מדובר בקצה המנהרה, או במשאית שבאה ממול. ... שתי טעויות רצופות של מודיעין, סגרו את המערכה על 13:15 ו 2:3 לרמת אביב, שהנחילה בכך הפסד ראשון העונה למודיעין.

לאחר המשחק - הודו אוהדי שתי הקבוצות לשחקניות על משחק יפה ומותח.

מומלץ - למאמן רמת אביב ולשחקניות הקבוצה, להביא משלוח מנות גדול במיוחד למגישה שלהן - שני גור. שני הציגה שילוב של סרבים קטלניים מחד והגשה מעולה לחברותיה לקבוצה להנחתות. שני היא הסיבה העיקרית לכך שהמרוץ לאליפות נפתח מחדש.

עוד מומלץ - אחרי המשחק מול שער הנגב, חשבתי לעשות מנוי לשח"ל. אחרי המשחק מול רמת אביב, ומתוך ידיעה כי מצפים לנו עד סוף העונה שני משחקים כנגד כל אחת משתי הקבוצות הללו, החלטתי לחסוך את הכסף ופשוט להזמין חלקה...

תגובות לאחר המשחק: הקפטנית של מ.ס. מודיעין, שרון אופיר שטרית: "אני חושבת שלמרות ההפסד, היה כאן גם הרבה ענין של מזל, שהפעם היה בצד השני... בכל מקרה, נפגשנו מול קבוצה ברמה גבוהה ושוויון הכוחות התבטא בסיכום המערכות - 109-98 מראה שהיה משחק די שוויוני. היו לנו רגעי כדורעף מצוינים שהתעלו לרמת גבוהה, והפסד הוא גם הזדמנות לבחון דברים שדורשים תיקון ולחזקם. אני מאוד גאה בבנות, המשחק דרש כושר גופני גבוה (עיין ערך מהלכים ארוכים ביותר וגם יפים מאוד, שהעידו על הרמה הגבוהה של שתי הקבוצות) והרבה אופי (כרגיל), במיוחד כי ברוב המשחק "רדפנו" אחרי רמת אביב שהובילו. בעוד שבועיים מחכה לנו משחק, לא פחות קשה, מול ק.ק. ת"א 2 יש לנו זמן להתכונן"...

מאמן מודיעין משה זנדבנק: " ניתן היה לראות קרבות יפים על הנקודות. אנחנו מצד אחד, גילינו חוסן קבוצתי במעברים שהובילו אותנו למצב של הובלה. מצד שני, נצטרך ללמוד לקחת את שרביט ההובלה לידנו ולשלוט במשחק. המשחק הראה לנו שיש לעמול עד סוף הליגה ולהמשיך להיות במקום הראשון עד סיום העונה והפלייאוף. שוב אני מודה לקהל, שממשיך ובא איתנו למשחקי חוץ ומחזק את ידנו. משחק הבית הבא בעוד שבועיים, ה 06/03/10 בשעה 19:30 מול ק.ק. תל אביב 2. הקהל מוזמן".

מאמן רמת אביב, סיכם את המשחק בצורה קצרה וקולעת "הליגה נפתחה מחדש".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות