חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: אני ראיתי יופי

 

מחזור 15 בליגה הארצית לנשים בכדורסל והפעם הגיעה לביקור במודיעין קבוצת אס"א ירושלים פסגת זאב. מצד אחד - הירושלמיות ניצחו את המפגש הראשון בינן לבין עוצמה מודיעין, מצד שני - בשבעת המשחקים האחרונים, מודיעין בסדרה של הפסד, ניצחון, הפסד, ניצחון.. וכיוון שמודיעין נוצחה במחזור הקודם, הרי שהפעם היה צורך בניצחון...

 

ריגושיות יתר נרשמה ביציע, כאשר נוסף לאוהדים הקבועים - משפחתה של תאיר ואמיר, נצפו יקירת המדור, טל פיצ’ון - המככבת בשורות מוליכת הטבלה - הפועל מטה יהודה וחברת לקבוצה - דפנה שמחון. לקוראים שדואגים מדוע פיצ’ון ושמחון לא היו במשחק קבוצתן - מטה יהודה נהנתה משבוע חופשי בשל העובדה כי הליגה מורכבת ממספר אי זוגי של קבוצות.

מודיעין פתחה עם החמישייה הבאה - שיר מוסאי, רעות פוגל, גלית ברוקר, תאיר גולן ויובל לוי.

כבר מפתיחת המשחק ניתן היה להבחין כי שתי הקבוצות באו לשחק מהר. שתי דקות מהפתיחה והאורחות ביתרון 0:4. שחקניותיו של יאיר פרסטמן, העלו את רמת הריכוז במשחק ההגנה, מה שהוליד אינספור חטיפות כדור, שמצידן איפשרו לגלית להריץ את הקבוצה קדימה להתקפות מתפרצות. תאיר צברה 4 נק’, שיר הוסיפה סל ואסיסט לגלית, שסיימה את הרבע עם חמש נקודות. 4:14 למודיעין בתום הרבע הראשון.

חני רפאלוביץ ועירית עלו בחמישייה בפתיחת הרבע השני. חני הייתה השפית והמוציאות לפועל היו עירית ורעות, שצברו את הנקודות שלהן בתוך הצבע. שחקניות פסגת זאב, שלא קלעו סל במשך 10 דקות, שיפרו את מאזן הנקודות שלהן וצימקו את הפער לשמונה הפרש. לאחר סל של רעות, מודיעין יצאה להתקפה האחרונה של המחצית, גלית מצאה את חני בצד שמאל, מעבר לקו השלוש, כאשר השניות בשעון הולכות ונעלמות. חני שיחררה זריקה עם הבאזר... וחגגה את השלשה שקבעה 14:27 למודיעין במחצית.

תענוג - תצוגת התכלית בהתקפה, המשיכה גם ברבע השלישי. הנעת הכדור עבדה בצורה מתוקתקת והכדור עבר מיד ליד, עד שנמצאה השחקנית הפנוייה לזריקה. תאיר עם 6 נק’, יובל ושיר עם 4 נק’, היו המוציאות לפועל בהתקפה. מנגד, האורחות התבססו על פעולות יחיד של ציונה דאב וקרן צ’רנוכוב, שניסו ללכת עם הראש בקיר, הוציאו עבירות משחקניות מודיעין והציגו אחוז קליעה מרשים מקו העונשין. הרבע השלישי הסתיים ב 26:43 למודיעין.

בעיקר קרן יקר - הרבע הרביעי, היה חלש לעומת קודמיו. מה שנזכור ממנו הוא בעיקר את קרן יקר, שהוציאה עבירת תוקף יפה, קלעה 4 נק’ (הראשונות שלה במדי עוצמה מודיעין) וקינחה באסיסט יפה לחני. בסיום 31:51 לעוצמה מודיעין על פסגת זאב. לאחר הניצחון, מודיעין ממוקמת במקום טוב באמצע, עם מאזן של 7:6.

קלעו לעוצמה מודיעין: תאיר גולן 12 נק’ ו 4 חט’, יובל לוי 7 נק’ 7 ריב’ ו 7 חט’, גלית ברוקר 7 נק’ 11 ריב’ 7 אס’ ו 4 חט’, שיר מוסאי 6 נק’ ו 4 ריב’, רעות פוגל 6 נק’ 20 ריב’ ו 8 חט’, חני רפאלוביץ 5 נק’ ו 3 אס’, עירית 4 נק’ ו 4 ריב’ וקרן יקר 4 נק’ 3 ריב’ ו 4 חט’. עוד שותפה - אפרת ישורון.

הרבו לקלוע לפסגת זאב: ציונה דאב וקרן צ’רנוכוב - 9 נק’ כל אחת.

מסכם את המשחק מאמן עוצמה מודיעין, יאיר פרסטמן: "את המשחק הקודם הפסדנו 20 הפרש בהרכב חסר, בפסגת זאב קלעו שתי שחקניות 43 מתוך 63 הנקודות, עצירה שלהן הייתה המפתח ההגנתי למשחק, את המשימה ביצעו בהצלחה תאיר, יובל לוי וחני שעצרו אותן על 16 נק’ ביחד !! כמובן עם עזרה של כל שאר השחקניות. בהתקפה מול האיזורית של פסגת זאב היינו צריכות לשחק על מתפרצות ומעבר ואם זה לא מתאפשר, הנעת כדור מסביב ואז מסירה פנימה או חדירה. הביצוע היה מצוין אך אחוזי קליעה נמוכים בעיקר מהשלוש והעונשין מנעו הפרש גדול יותר . למרות משחק מצוין של כמעט כל השחקניות, הייתה הרגשת אכזבה מסוימת בסוף המשחק שלא הייתה צריכה להיות. כל הכבוד על משחק קבוצתי מצוין ושרק נמשיך כך !! "

בסיום המשחק, שחקניות עוצמה, קיבלו מסיכות לשיער, מתנת הספונסר של הקבוצה - Hair Top.

שפט שלמה ברדוגו לעיני ארבע צופות וצופה אחד באולם עירוני ב’ במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות