חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שמירה טובה על ויקה - לא הספיקה

 

במסגרת המחזור ה 14 בליגה הארצית לנשים בכדורסל, ארחה קבוצת אליצור שהם, המדורגת שלישית בטבלה, את קבוצת עוצמה מודיעין. בשהם נעדר המאמן עופר לוי, ששהה באותה עת באילת ("בזקיאדה" - אשכרה יש דבר כזה) ומנגד, הקבוצה התחזקה בסנטרית הותיקה ויקה פילוסוף, מטר תשעים פלוס, ששיחקה לפני מספר עונות במכבי מכבים-רעות, בתקופה שזו שיחקה בליגה הלאומית

 

מודיעין פתחה עם החמישייה הבאה - עירית, רעות פוגל, חני רפאלוביץ, תאיר גולן ויובל לוי.

היא גדולה היא חזקה - ההתקפה של שהם תקתקה כמו שעון ברבע הראשון. שהם שלטה בכדורים החוזרים וטסה קדימה למתפרצות., שהפכו לסלים קלים. כאשר מודיעין ירדה בזמן להגנה, הכדורים הלכו פנימה אל פילוסוף, שניצלה את יתרון הגובה שלה על שחקניות מודיעין וצברה שבע נקודות בתוך הצבע. ההתקפות של מודיעין לעומת זאת, נגמרו בהחטאות, איבודי כדור ובעבירות של שחקניות שהם שלא נשרקו. שלוש עבירות בלבד נשרקו לחובת אליצור שהם במחצית הראשונה ושחקניות מודיעין לא הגיעו כלל לקו העונשין במחצית זו. 2:16 לשהם ברבע הראשון.

שלשה של מיכל טריפון, העלתה את המארחות ל 2:20 ואז שחקניות מודיעין נזכרו מה אמורים לעשות עם הדבר הכתום העגול הזה בהתקפה. רעות פוגל צברה 4 נק’ בהתקפה ועירית נצמדה לויקה ומנעה ממנה להשיג נקודות ברבע השני. מיכל בן דוד הוסיפה 4 נק’ משלה מהעבר השני ובמחצית - 10:26 לשהם.

"זה שלנו, רק 16" שמרו על אופטימיות בספסל המודיעיני לפני תחילת המחצית השנייה. ואמנם, הרבע השלישי נפתח בצורה מעודדת לאורחות. רעות פוגל נתנה גג גדול בהגנה (היו לה שלושה גגות במהלך המשחק), רצה מחוף לחוף וסיימה עם סל ועבירה. תאיר קלעה במתפרצת, עירית הכניסה כדורים בצבע לרעות והוסיפה סל ועבירה משלה ולפתע התוצאה היא 20:31 בלבד לזכות אליצור שהם.

שחקניות שהם, בניצוחן של מיכל טריפון, יעל הר זהב ומיכל אסף, קלעו תשע נקודות רצופות והרגיעו את ברוך פרנקל, יו"ר שהם, ששימש הפעם בתר מאמן. מודיעין לא נשברה והנעת כדור טובה בהתקפה, מצאה את תאיר גולן ויובל שושן פנויות מחוץ לקשת. שתי שלשות שלהן, הורידו את הפער וסל נוסף של יובל שושן, קבע את תוצאת הרבע השלישי 29:43 לשהם.

הרבע האחרון נפתח עם שש נקודות של ויקה ומולן חמש נקודות של יובל לוי, שצלפה גם היא מחוץ לקשת. ויקה השיגה איפון על רעות, צברה את העבירה הרביעית ירדה לספסל. מכאן ועד לסיום, התפתח קרב קליעות בין רעות פוגל - שהוסיפה 8 נק’ למאזנה, ליעל הר זהב, שהסתננה באין מפריע דרך ההגנה של מודיעין, וקלעה 10 נק’ ברבע האחרון שתי נקודות של רעות מהקו, קבעו את תוצאת הסיום - 42:66 לאליצור שהם.

קלעו לעוצמה מודיעין: רעות פוגל 18 נק’ 13 ריב’ 3 חס’ ו 3 חט’, יובל שושן 7נק’ 7 ריב’ ו 4 חט’, תאיר גולן 5 נק’ ו 3 חט’, יובל לוי 5 נק’ 3 חט’ ו 2 חס’, עירית 3 נק’ ו 2 אס’, חני רפאלוביץ ושיר מוסאי 2 נק’ כל אחת. עוד שותפה - אפרת ישורון.

הרבו לקלוע לאליצור שהם: יעל הר זהב 19 נק’, ויקה פילוסוף 16 נק’, מיכל טריפון 15 נק’ ומיכל אסף 8 נק’.

מסכם את המשחק מאמן עוצמה מודיעין, יאיר פרסטמן: "לאורך העונה יש לנו בעיה ברבע הראשון, אנחנו מתחילים משחקים בפיגור שקשה לנו לסגור בהמשך, אנחנו משפרים את המשחק ככל שהוא מתקדם ונכנסים לקצב נכון ,אבל זה לא מספיק בד"כ. למרות שהבעיה השתפרה לקראת סוף הסיבוב הראשון, הסיבוב השני נפתח גרוע מאד. אז נכון ששיחקנו נגד הקבוצות המדורגות שניה ושלישית, אבל זה עדיין לא מצדיק את הקיצוניות.

המטרה שלנו במשחקים הקרובים תהיה להיות מרוכזות, אגרסיביות בהתקפה ובהגנה ולשחק יותר על אוטומט בהתקפה. לא לפחד או להסס לבצע פעולות אישיות וכל זה כבר מהשניה הראשונה של המשחק, אם נעשה זאת נוכל לומר שלמדנו משהו מהמשחק נגד אליצור שוהם .

החצי הראשון הסתיים בתוצאה 26 - 10 לשוהם, השני 40 - 32 וההבדל היה ששיחקנו באגרסיביות בהתקפה וכל שחקנית זרקה בקצב הנכון אחרי הנעת כדור וזאת למרות ששוהם המשיכו לשמור, ביצעו כמה חטיפות וגגות שמנעו צמצום של הפער."

שפט "למחצה " יוסי בוגנים, לעיני צופה בודדה באולם בשהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות