חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סכנת קריסה לשירות הלאומי - החל מחופשת פסח אין תקציב למימון השירות הלאומי בבתי ספר

 

סיכום סוף השבוע שעבר ותחילת השבוע הזה כפי שנמסר על ידי משטרת מודיעין

 

השבוע- פורים, הוטל סגר על השטחים. המשטרה התפנתה מעט מהמרדף הסיזיפי שלה אחרי השבח"ים בעיר העתיד. לפחות מהדיווחים לעיתונות נראה שהשוטרים חזרו מעט לתפקידיהם המקוריים: לטפל בעניינים ה"פעוטים" של הקהילה. כך, נעצר אזרח זועם שדבריו, הובנו כאיום על ראש העיר. עבודה יעילה ונכונה של דרור ישראלי השוטר הקהילתי, הביאה לאיתור תלמידים שחמדו את הסלולריים של חבריהם. ואפילו מצאו בזמן רובה קרבין נטוש בטרם עשה את דרכו מזרחה והפך רכוש החמאס.

’הזהיר’ את ראש העיר. ונעצר.
תושב מודיעין (47) הגיע ביום שני שעבר (6.3) לבנין עיריית מודיעין והתעמת עם ראש העיר משה ספקטור. לטענת המשטרה אמר האיש לספקטור:" אל תיתן לי לעשות דברים שאני לא אהיה אחראי להם". בשל דברים אלה הוזעקה המשטרה והאיש נעצר בתחנה במודיעין. מאוחר יותר שוחרר ממעצר ונשלח לביתו בתנאי מעצר בית תוך איסור להיכנס לשטח העיר מודיעין או יצירת מגע כלשהו עם ראש העיר. ביום רביעי שעבר הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. בית המשפט קבע שהאיש ישאר במעצר בית עד תום ההליכים נגדו.

רובה קרבין נשכח בתחנת אוטובוס
רובה מסוג קרבין (כזה שניתן על ידי המשטרה לאבטחת טיולים, מ.ב.) ומחסנית תואמת טעונה בכדורים, נמצאו מונחים בתחנת האוטובוס שבצומת שילת. הרובה נמצא על ידי שוטר מג’’ב שהיה בדרכו הביתה והבחין ברובה על רצפת התחנה. שוטרי תחנת מודיעין שהוזעקו למקום נטלו עימם את הנשק. בדיקת מקור הנשק העלתה כי הוא שייך למאבטח טיולים ששכח אותו בתחנת האוטובוס. כמקובל במקרים כאלו של אבדן נשק או הזנחתו, נפתח תיק חקירה נגד המאבטח הרשלן, רשיון הנשק שלו נלקח והתיק כולו הועבר למדור תביעות לשם הכנת כתב אישום.

גנבו סלולרים ונגני MP-3
קטינים (14), תלמידי בית ספר במודיעין, החשודים בגניבת מכשירי טלפון סלולריים ומכשירי MP-3, עוכבו לחקירה על ידי פקחני הנוער בתחנת מודיעין. מנתוני המשטר עולה כי, מעורבות המשטרה בנושא עלתה לאחר שהצטברו מספר תלונות על גניבות במקום. בחקירה המשטרתית נטלו חלק השוטר הקהילתי ובהמשך, לאחר שעלו שמות החשודים הפוטנציאליים, פקחני הנוער וקצין הנוער מפקח סביון זיסו. בתום חקירתם נשלחו הנערים למעצר בית בערבות הוריהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות