חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: יאללה קוסקוס...

 

במשחק הקודם חזר אמיר ליברמן עם ציפורניים כסוסות עד המרפק וחשש כבד להתקף לב. השבת הוא התחיל פתאום להתפייט. נו.. שירה כתחליף לאדרנלין..

 

קבוצת כדורעף נשים של מ.ס. מודיעין, יצאה בסוף השבוע לתל אביב, במטרה להשיג את ניצחונה העשירי ברציפות מתחילת העונה, במשחק מול ק.ק. תל אביב 3.

ביציע "מרכז ספורט עירוני חדש", נצפתה שליטה מוחלטת של אוהדי מודיעין, שויתרו על השלאפשטונדה של יום שבת ובאו לעודד את קבוצתם.

מודיעין פתחה עם השישייה הקבועה: לינוי מזגאונקאר, ליאת וקס, שרון אופיר שיטרית, טל בר, יעל גולדין ושחף קופרשטיין.

המערכה הראשונה הייתה בשליטה של שחקניות מודיעין והפער הלך וגדל ככל שהמערכה נמשכה. משה זנדבנק, מאמנה של מודיעין, שילב במשחק את נועה הורוביץ, דניאלה גור ורוני אנגלנדר. מהספסל המקומי נשמעה בכל מהלך המשחק קריאת עידוד בלתי ברורה: "יאללה קוסקוס", ניחש אוהד א’, "יאללה קוקו", ניחשה אוהדת ב’ ורק לקראת סוף המערכה, הצלחנו להבין את פשר הקריאה: "יאללה קוף קוף" - על שם ראשי התיבות של הקבוצה. המערכה הראשונה הסתיימה ב 13:25 למודיעין, לאחר 18 דקות בלבד.

מערכה שנייה - ארבעה סרבים ללא מענה של ליאה דוארקוטין, העלו את מודיעין ל 5:9. המארחות השוו וכעת היה זה תורה של נועה הורוביץ להשיג ארבע נקדות רצופות. שרון סייג ודר ברוך, עלו גם הן, ליאת וקס הוסיפה שלושה A משלה והנחתה של שחף, קבעה 17:25 ו 0:2 למודיעין במערכות.

המערכה שלישית - החלה בקלילות 1:6 ו 4:8 למודיעין. בהמשך התל אביביות חזרו לעצמן ועברו להוביל. מודיעין לא הייתה במיטבה, אבל למזלה, לינוי עשתה פשוט הכל - הנחתות, חסימות, סרבים ללא מענה וגם במערכה זו, נקודת הסיום הגיעה מכיוונה של שחף, 20:25 ו 0:3 למודיעין. מסכמת את המשחק, יהודית רביץ: "מילא, שיהיו ימים כאלה,
יש רעים יותר מאלה,
וזה לא כל כך נורא.
מילא, שיהיו ימים כאלה,
יש רעים יותר מאלה,
הם יבואו חזרה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות