חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קרקס וועד רובע מכבים-רעות מופע חוזר- ולא אחרון!

 

שימוע שנערך לעמיקם אורן שלשום (ב’) הפך למשפט שדה שהסתיים בעריפת ראשו. 1:0 לסיעת מו"ר. בינתיים, הפך בני כהן ליו"ר זמני וכך למעשה, נציגו של יגאל צדוק מנהל כיום את וועד רובע מכבים-רעות. ומה עם "יחד" ועמיקם? לא לדאוג! ההצגה חייבת להימשך... על פניו, יש להם קלף חזק. רוצו לקנות פופקורן ולחזור לכסאות...

 

ביום שני, 1.2.10, נערכה ישיבת וועד הרובע מכבים רעות, עפ"י הגדרתה: "המשך תהליך השימוע ליו"ר וועד הרובע - עמיקם אורן". בישיבה השתתפו כל חברי וועד הרובע, יועצים משפטיים ומבקר העירייה. בתום ישיבה ארוכה וסוערת נערכה הצבעה. ברוב קולות של ארבעת נציגי סיעת מו"ר, צביקה לוין, אורי מנשהאוף, חנה טייכר, שמעון דבוש ובני כהן- נציגו של יגאל צדוק מסיעת "עצמאות למודיעין", נתקבלה החלטה להדיח את יו"ר וועד הרובע מתפקידו. חברי הוועד בחרו בבני כהן ליו"ר זמני של וועד הרובע מכבים רעות. בימים הקרובים תזומן ישיבת וועד הרובע לבחירת יו"ר.

תגובת סיעת "יחד" לא אחרה להגיע. כותרתה:"משחק מכור". "הליך השימוע דמה יותר לקרקס רחוב זול" אמר אתמול דני רוזנפלד, חבר המועצה ודובר סיעת יחד, והוסיף "... במהלך השימוע לכל הטענות שנשמעו נתנו תשובות מדויקות וברורות מלוות במסמכים וראיות. אולם העובדות לא הצליחו לבלבל את דעתם הנעולה של המדיחים, הדחה - ויהי מה!

...למן ההתחלה ברור היה כי הליך השימוע נועד לצרכי הטקס בלבד וכולו נגוע במניעים אישיים... חברי סיעת מו"ר הכינו את ההצעה שהביאה להדחה מבעוד מועד ומר מנשהוף אף הקריא אותה מתוך הכתוב. ללמדנו - תום לב לא היה כאן" אמר רוזנפלד.

זאת ועוד, "הליך השימוע אמור על פי חוק להתבצע בנפש חפצה ובתום לב, ותיאטרון האבסורד שהוצג על ידי חברי סיעת מור ומר בני כהן רחוקים שנות אור מהגדרה זו, תוך הפרה בוטה של כללי המנהל התקין ועבירות נוספות לכאורה על החוק.

כל נסיונותיהם של חברי סיעת יחד לבוא בדברים עם נציגי סיעת מור על מנת לסייע להם בעניינם נדחו על ידם בגסות וזלזול תוך דריסה ברגל גסה של טובת היישוב ועתיד תושביו". הוסיף רוזנפלד.

"סיעת יחד מגנה בכל תוקף את התנהלות חבורת המדיחים, דרכיהם אינה דרכם של נבחרי ציבור וכי אג’נדות אישיות כמו גם אינטרסים פוליטיים ולטישת עיניים לתפקידים נושאי שכר בעירייה, מהם נהנים וייהנו חברי סיעת מו"ר אינם מהווים עילה לפעולות בריונות נטולות רסן".

וכיצד תפעל יחד?: "בימים הקרובים תתכנס סיעת יחד ותבחן את הדרך והאופן בה תגיב לבריונות ולהשתלחות חסרת הרסן של חבורת המדיחים" כתב רוזנפלד בהודעתו ורמז גם לאופציות העומדות בפני הסיעה: "הליך ההדחה עומד בניגוד גמור להסכם בין סיעות יחד ומור וכי שופט בית המשפט המחוזי ד"ר קובי ורדי אף הוכיח את חברי סיעת מור כי עליהם להביא בחשבון כי קיים הסכם חתום בהתחייבות בלתי חוזרת בין הסיעות המחייבות את הצדדים לקבל את כהונתו של נציג יחד כיו"ר ועד הרובע בתקופת הקדנציה הראשונה".

על פניו נראה כי הערה אחרונה זו, או שלא נלקחה בחשבון ע"י המדיחים, או שייעוץ משפטי אותו קיבלו (ללא ספק), מצא פתרון חוקי- לדעתם, לעניין הפרת החוזה אותו הזכיר דני רוזנפלד. ללמדנו, שפרק נוסף בסאגה הבלתי נגמרת הזו עומד בפתח. רוצו לקנות פופקורן ושתיה וחזרו לכורסאותיכם! ההצגה עומדת להמשיך!

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות