חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: אוי, אוי, אוי, יהיה קשה היום.. וגם ההצגה הכי טובה בעיר-2

 

המשחק המרכזי במחזור התשיעי בליגה הארצית לכדורעף נשים, הפגיש את מוליכת הטבלה, מ.ס. מודיעין, עם השלישית בטבלה, קבוצת הפועל שער הנגב. במפגש הראשון בין שתי הקבוצות, שער הנגב צעדה ביתרון מבטיח - 0:2 במערכות, אבל שחקניות מודיעין ידעו לצאת מהבור אליו נקלעו ולנצח את המשחק. מאז עברו שישה מחזורים, בהם מודיעין ניצחה מבלי לאבד ולו מערכה אחת

 

מה חדש ביציע? יוסי בר, בעל חברת מונטגי שעוסקת בתחום ייעוץ בטחוני, הוא הספונסר הראשון של הקבוצה והוא זה שמימן את המדים שלובשות השחקניות. יוסי שהוא גם, שלא במקרה אביה של טל בר, אחת מכוכבות הקבוצה ואחד האוהדים השרופים, לא הסתפק בחולצות לשחקניות והפעם הוא הביא חולצות לאוהדים, עם הכיתוב "מ.ס. מודיעין, השנה עולים ליגה".

מעבר לחולצות החדשות, האוהדים הציגו ארסנל מגוון של אמצעי עידוד, שכלל בין היתר - מסיכות, תופים, דרבוקות, צפצפות ו 60 גרונות שלא שתקו לרגע.

משה זנדבנק, מאמנה של מודיעין, פתח עם השישייה הרגילה שכללה את: שרון אופיר שיטרית, טל בר, לינוי מזגאונקאר, יעל גולדין, שחף קופרשטיין וליאת וקס.

לאחר 1:4 למודיעין, כדורי ההגשה עברו לאורחות והקהל המקומי החל להבין מה עומד מולו - הסרבים של שער הנגב היו אדירי עוצמה ושער הנגב זכו בשש נקודות רצופות. משה העלה את דניאלה גור לחיזוק ההגנה ומודיעין הגיבה בחמש נקודות משלה. המערכה המשיכה להיות צמודה, כאשר בכל פעם שמודיעין השוותה, האורחות ברחו קדימה. ליאה דוארקוטין נכנסה גם היא למשחק. הנקודה הכי יפה של המשחק, הסתיימה בחסימה אדירה של שרון ושחף ליד הרשת וקבעה 23:23. האורחות לא ויתרו, זכו בשני הכדורים הבאים ועלו ליתרון 0:1.

מערכה 2 - השילוב של סרבים קטלניים והנחתות קטלניות לא פחות של מספר 3, העלו את שער הנגב ל 2:6 בתחילת המערכה השנייה. שלושה סרבים טובים של שחף והנחתה מדויקת לפינה של טל, החזירו את היתרון למודיעין - 10:11. הגשות ללא מענה של שרון והנחתות של טל ולינוי, שלחו את מודיעין לריצה של 0:8. "זהו זה, הן חזרו לעצמן" אבחנו ביציע והמערכה השנייה הסתיימה ב 14:25 למודיעין ו 1:1 במערכות.

מערכה 3 - פתיחה שקולה ולאחריה שש נקודות רצופות של שער הנגב והאורחות ביתרון 6:11. משה לקח פסק זמן והעלה את נעה הורוביץ למגרש. טל בר התעופפה לפרקט והצילה כדורים אבודים, שהלהיבו את החברות לקבוצה ואת הקהל. נועה הנחיתה אותנו ליתרון 17:18 ושער הנגב לא הצליחו להסתדר מול הסרבים של יעל. חסימה של טל ונועה, קבעה 17:25 ו 1:2 למודיעין במערכות.

מערכה 4 - רכבת ההרים המשיכה גם במערכה הרביעית, כאשר היתרון עבר מצד לצד. לינוי ושחף הפציצו וכל השחקניות נלחמו נגד כדורי הפתיחה של האורחות. המערכה נמשכה 27 דקות ובסיומה 22:25 לשער הנגב, 2:2 במערכות והגענו למערכה החמישית והמכרעת.

מערכה 5 - 4 הנחתות של לינוי והצלות גדולות בהגנה של יעל ושרון, העלו את מודיעין ל 1:6 ולהזכירכם - במערכה החמישית, מנצחת הקבוצה הראשונה שמגיעה ל 15 נק’. האורחות לא נלחצו וצימקו ל 5:6. העייפות התחילה להשפיעה ושני סרבים של האורחות לא עברו את הרשת ואחד נוסף יוצא החוצה. במצב של 10:12 לנו, שער הנגב הנחיתו כדור החוצה, אבל השופט קבע שהכדור פגע בשחקנית מקומית ולכן הנקודה לאורחות. שחקניות מודיעין ניסו למחות על ההחלטה, אבל זה לא הועיל. במצב של 12:12, משה לקח פסק זמן ואפשר לשחקניות להירגע ולצבור קצת אנרגיה. הנחתה שלהן בחוץ ולאחריה סרב גדול של טל, העלו אותנו ל 12:14. שער הנגב הצילה נקודת משחק אחת, אבל לינוי דאגה שלא נפספס את השנייה. 13:15, במערכה החמישית ו 2:3 למודיעין לאחר משחק שנמשך 112 דקות.

בלילה שלאחר המשחק, היו לי סיוטים: כל הלילה חלמתי על ההפצצות של שער הנגב בסרבים. עכשיו אני מבין איך הרגישו תושבי לונדון במהלך ההפגזות של הגרמנים במלחמת העולם השנייה.... לשמחתנו - גם תושבי לונדון וגם אנחנו, שרדנו את ההפצצות.... מומלץ - שמשרד הבריאות יוציא אזהרה כנגד המשחקים מול שער הנגב, במשחק הלבינו לי עוד כמה שערות והלב, אוי הלב..

סיכומים: וראשון, מאמן הקבוצה, משה זנדבנק: "המשחק היה רווי תהפוכות. עוצמת מכות הפתיחה של היריבות היוו קושי מסוים, אך נחישות הבנות והיכולת הקבוצתית המגובשת, נתנה לנו את הניצחון המיוחל. אין ספק שמחכה לנו עבודה רבה עד לסוף העונה ונכון לעכשיו, אנחנו עומדים במשימות ומתוך תשעה משחקים, זכינו בתשעה ניצחונות. שאפו לבנות!"

ואחריו, ראש הקבוצה, שרון אופיר שיטרית: "הייתי מסכמת את התחושה שלי במשפט שאומר הכל: כנראה שיש כאן לא מעט נשמה...

אני חושבת שרואים מהצד איזה אופי יש לקבוצה שלנו, את היחסים המיוחדים בין כולנו, העידוד והחוסן המנטאלי. יש לנו קבוצה מדהימה, שבה כל אחת מחפה על השנייה, אנחנו יודעות לקחת אחריות, אנחנו מקבלות כוח מהספסל שלנו, מהקהל המדהים שמסביבנו. האוירה במשחק היתה פשוט מחשמלת, נדמה לי שכתבת פעם משהו בסגנון ההצגה הכי טובה בעיר, זו ההרגשה, כיף להיות חלק מזה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות