חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: האחות הגדולה

 

עד השבוע, ידענו שלושה דברים על הליגה הארצית לנשים בכדורסל מחוז השפלה: הפועל מטה יהודה מפרקת את הליגה, הפועל גזר מפסידה לכל הליגה ובכל יתר המשחקים הכול אפשרי...אפילו בדרבי

 

המטרה שלנו - לנסות להעריך כיצד יסתיים הדרבי בין עוצמה מודיעין למכבי מכבים - רעות. בסיבוב הראשון, מכבים רעות ניצחה את עוצמה מודיעין ב 38 הפרש, מכבים רעות הפסידה לאס"א ירושלים ורשה ב 30 הפרש ובמחזור הקודם, עוצמה מודיעין ניצחה בחוץ ב 9 הפרש את הפולניות מירושלים.

השבוע הסתבר לנו שגם על גזר כבר אי אפשר לסמוך, כאשר הקבוצה זכתה בניצחונה הראשון העונה....

מה השתנה בשתי הקבוצות מאז המפגש הקודם - מכבים -רעות התחזקו בשתי שחקניות - דקלה עוז ונעם פז ושירי אהרון חזרה מפציעה. מודיעין התחזקה בקרן יקר, ששיחקה בסיבוב הראשון במכבים - רעות.

מכבים-רעות, אותה מאמן ערן פלג, פתחה עם תמר בליץ, ברוריה הדר, שירי אהרון, מאיה קנולר ואגי זומר. עוצמה מודיעין, אותה מאמן יאיר פרסטמן, פתחה עם: גלית ברוקר, עירית, רעות פוגל, יובל לוי ותאיר גולן.

המשחק היה שקול בפתיחתו - 4:5 למכבים-רעות, ארבע דקות מהפתיחה. בהמשך הרבע, מכבים-רעות התבססה על צליפות של שירי אהרון מרחוק ועל הכנסת כדורים פנימה לתמר בליץ. השלשה השנייה של שירי, קבעה את תוצאת הרבע הראשון 7:16 למכבים - רעות.

רעות פוגל, שסיימה את משחק הליגה הקודם שלה עם 32 נק’ ו 24 ריב’, צברה את העבירה הרביעית שלה, שתי דקות לתוך הרבע השני ובילתה דקות רבות על הספסל. מיכל נבו הלכה פעם אחר פעם אל קו העונשין, מכבים - רעות רצו בכל הזדמנות אפשרית, אידית שיו ניהלה היטב את ההתקפות והוסיפה שלשה משלה. מה לגבי מודיעין? ובכן במודיעין ידעו בכבר רבעים יותר מוצלחים. במחצית - 9:33 למכבים - רעות.

למרות ההפרש העצום, מכבים-רעות התעקשו לשחק דקות ארוכות עם החמישייה החזקה שלהן ומנגד, במודיעין התעקשו לא לקלוע. מאיוש עם 4 נק’, הייתה הקלעית הבולטת ברבע השלישי, שהסתיים ב 13:49. אתם כבר יודעים לבד עבור מי....

לאחר הרבע השלישי, התעניינו ביציע לגבי האפשרות שינקו לנו שליש על התנהגות טובה. (או רבע במקרה שלנו). אוהדי מודיעין הבינו את הפרנציפ ואוהדי מכבים-רעות רצו להגיע הביתה בכדי לראות את המשחק של מכבי. (לא בהכרח לעודד אותה).

הרבע האחרון היה מיותר לחלוטין. לאחר שש דקות, נרשם בו שוויון 2:2. מודיעין אפילו ניצחה את הרבע הזה - 6:7, אבל אני בספק עם זה ניחם מישהו.

בסיום, ניצחון 20:55 למכבי מכבים-רעות, על עצמה מודיעין, כשהיא שומרת על מקומה השני בטבלה.

קלעו לעוצמה מודיעין: רעות פוגל 10 נק’ 7 ריב’ ו 4 חט’, אפרת ישורון 3 נק’ ו 5 ריב’, יובל שושן 3 נק’ ו 4 חט’, תאיר גולן 2 נק’, יובל שושן וחני רפאלוביץ - נקודה אחת כל אחת. עוד שותפו: שירה להב, גלית ברוקר, עירית, קרן יקר ושיר מוסאי.

קלעו למכבים - רעות: שירי אהרון 11 נק’ ו 5 חט’, מאיוש 9 נק’ ו 5 ריב’, ברוריה הדר 8 נק’ ו 7 ריב’, תמר בליץ 8 נק’ 6 ריב’ ו 2 חט’, אידית שיו 5 נק’, אגי זומר 4 נק’, מיכל נבו 3 נק’, נאוה איסרוב, נעם פז ורחל סוחר 2 נק’ כל אחת ורינת אליאב - נקודה אחת. עוד שותפו: מיה בוצר אטיאס ודקלה עוז.

שפט יוסי בוגנים, לעיני 30 צופים, באולם השמשוני.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות