חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

השמינייה

 

לאחר פגרה קצרה של שבוע, יצאה הליגה הארצית לכדורעף- נשים לסיבוב השני. קהל האוהדים המשיך ללוות והעונה החדשה נפתחה בנצחונה של מובילת הטבלה-מ.ס. מודיעין

 

שחקניות מ.ס. מודיעין יצאו למשחק חוץ מול קבוצת אס"ח תל אביב. למרות שהתל אביביות מדורגות בתחתית, הן אחת משתי הקבוצות היחידות בליגה שהצליחו לקחת מערכה משחקניות מודיעין. הקבוצה הביתית מורכבת משחקניות חירשות-אילמות ומאמן חירש-אילם, שאופן התקשורת ביניהם הוא באמצעות סימני ידיים ולא מעט קולות חרישיים, שיוצרים תנועה במשחק.

האולם התל אביבי, צר מידות, והיציעים נתמלאו בקהל המסור של מ.ס. מודיעין, שמגיע איתה לכל המשחקים - בבית וגם בחוץ.

מודיעין פתחה עם: שרון אופיר שטרית, טל בר, לינוי מזגאונקאר, יעל גולדין, ליאת וקס ושחף קופרשטיין.

המשחק עצמו עמד ביתרון מובהק של שחקניות מודיעין, מה שאפשר למאמן משה זנדבנק לשתף שחקניות נוספות - נועה הורוביץ - שחקנית מבטיחה שעתידה עוד לפניה, רוני אנגלנדר - גם היא צעירה ומבטיחה, ליאה קוטין, שרון סייג, דר ברוך ואחרונה חביבה - הליברו דניאלה גור.

המשחק הסתיים בתוצאה 8:25, 17:25, 9:25. 0:3 למודיעין. היה זה ניצחונה השמיני של הקבוצה מתחילת העונה והיא צועדת בראשות הטבלה ללא הפסד. לאחריה מדורגות - רמת אביב עם הפסד אחד ושער הנגב - עם שני הפסדים.

משה זנדבנק: "מחמם את הלב הקהל שמלווה אותנו גם בנסיעות למשחקי חוץ. המשוכה הבאה תהיה בשבת הקרובה, מול הפועל שער הנגב, הקבוצה היחידה שסחטה מאיתנו בתחילת העונה שתי מערכות והצליחה להוביל 0:2 בביתה, אך במהפך יפה ומרגש, הצלחנו לגבור עליה 2:3. אני מקווה שהקהל ימשיך לכבד אותנו בנוכחותו ויזכה למשחק מעניין בשבת הקרובה באולם בשמשוני בשעה 19:30".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות