חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בוגרי תיכון מכבים רעות- הכי הרבה קצינים בשנת 2009

 

בית הספר התיכון מכבים-רעות, במקום הראשון בארץ ברשימת "טופ-20" שפרסם צה"ל ובה 20 בתי הספר בארץ שהכי הרבה מבוגריהם סיימו בשנת 2009 את בה"ד 1. 61 מבוגרי מו"ר קיבלו בשנת 2009 דרגות קצונה

 

מנתוני סיכום בה"ד 1, בית הספר לקצינים של צה"ל, עולה כי תיכון מכבים-רעות (מו"ר) העמיד הכי הרבה בוגרים, ביחס לכל בתי הספר בארץ, על מגרש המסדרים, בשנת 2009

61 מבוגרי בית הספר שברעות סיימו בהצלחה את קורס הקצינים בשנת 2009. במקום השני ברשימה הארצית, נמצא בית הספר הריאלי העברי בחיפה עם 41 מבוגריו (ולמעשה 52 מבוגריו, יחד עם בוגרי הפנימיה הצבאית שלומדים בו). במקום השלישי בארץ, תיכון גבעת ברנר (34 בוגרים). תיכון בליך מרמת גן עם 22 מבוגריו, יחד עם תיכון יצחק בן-צבי מקריית אונו, עם 22 בוגרים, במקום הרביעי.

מנהלי 20 בתי הספר הראשונים ברשימה, קיבלו לאחרונה מכתב עדכון ותודה ממפקד בה"ד 1, אל"מ יהודה פוקס. בין השאר כתב:"ברור לנו כי יסודות איתנים אלו הוקנו להם בתיהם ובמוסדות בהם התחנכו. למחנכים, למורים ולמנהלים במערכת החינוך תרומה משמעותית לכך".

פרסום זה שמוציא צה"ל, בא שבוע אחרי פרסום ב-NRG, ובו מדווח כי מנהל הגימנסיה העברית הרצליה בת"א מסרב לאפשר לקציני צה"ל להיכנס אל תחומי בית הספר ולהיפגש עם תלמידיו. תגובת עיריית ת"א באותה הכתבה, היתה פושרת וותרנית. ואכן, אף בית ספר בת"א לא הצליח להתברג לרשימת הבוגרים שפורסמה עתה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות