חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ט.ל.ח. או כמה טעויות אפשר לעשות בפרוטוקול אחד?

 

עיון בפרוטוקול האסיפה הכללית של החברה הכלכלית, כפי שנשלח השבוע לכל הנוכחים בה, מגלה מספר טעויות. אמנם-טכניות, אבל אולי בעוד שנים הן תהינה מהותיות. מי יודע? חוץ מטעויות במועד קיומה של הישיבה, והנוכחים בה, הכל מדויק. בעיקר הסיפא: "אושר פה אחד".

 

וזהו הפרוטוקול כלשונו:
"הנדון: פרוטוקול האסיפה הכללית של החכ"ל בתאריך 4 פברואר 2009 התכנסה האסיפה הכללית של החברה הכללית. משתתפים: חיים ביבס, חנן ברנשטיין, מויש לוי, שלמה פסי, יצחקי חן, אלכס וינרב, לבנה שיפמן, יגאל צדוק, אמנון מרחב, אילן בן סעדון, מיכאל חרל"פ, גלעד אולשטיין וחיים מרציאנו. חסרים: מוטי גרונר, רונית מלכה, ויויאן אלבוים וחיים מרציאנו..

נוכחים: יורם כרמון, רמי זיו, שולי כהן, עו"ד דנה חפץ טוכלר, עו"ד משה זוהרי ורו"ח הלל רוזנשטוק.
להלן הנושאים שנדונו: 1. הצגת מאזן חכ"ל לשנת 2008 (צורף לזימון). רו"ח הלל רוזנשטוק הציג את המאזן והשיב לשאלות חברי המועצה בנושא.
אושר פה אחד
בברכה, יורם כרמון. מנכ"ל העירייה"

אז בואו נראה מה היה לנו כאן?: 1. האסיפה הכללית של החברה הכלכלית, אותה סיכם והפיץ המנכ"ל, כרמון, נערכה בהמשך לישיבת מועצת העיר ב- 6.1.2010 ולא כפי שנרשם בפרוטוקול - 4 בפברואר 2009. (מליאת המועצה היא גם האסיפה הכללית של החכ"ל)

2. חבר המועצה חיים מרציאנו רשום בפרוטוקול פעמיים: פעם אחת כמשתתף ובפעם השניה, כחסר. למען הדיוק והאמת ההסטורית, החבר מרציאנו כלל לא נכח.

3. מרשימת חברי המועצה נשמט משום מה שמו של חבר המועצה דני רוזנפלד. על כך העיר רוזנפלד בבדיחות הדעת ואמר:"ראש העיר בחר להדיח אותי מחברות בוועדות הנהלה, מכרזים והנחה לארנונה. לא זכור לי כי בסמכותו להדיחני מחברותי במועצת העיר".

מעיריית מודיעין נמסר בתגובה כי מדובר כמובן, ב"טעות סופר טכנית". הטעויות תוקנו ומסמך מתוקן הופץ מחדש ועליו התאריך העדכני והשמות המתאימים.

הערה אישית: לאור "טעויות ניהוליות" שהתבצעו בעבר ע"י מנהלי החכ"ל של מודיעין, טעויות שכיום משתדלת החברה לכסות ומשלמת על כך מאות אלפי שקלים, (מהקופה הציבורית-כמובן), וכמובן שאין איש לוקח עליהן כיום אחריות, הביאו לכך שעתה לא נותר אלא להגדיר את הצבעת אישור המאזן כ"מעשה טכני". מומלץ שלפחות הפרוטוקולים העכשויים יהיו מדוייקים. אחרת מי יודע?! אולי בישיבת הנהלת החכ"ל בעוד כך וכך שנים, עם חברי מועצה אחרים, מנכ"ל אחר, וראש עיר אחר, ניתן יהיה להצביע בוודאות ולהוקיר תודה לאותם המנהלים והאחראים כיום, שיובילו להצלחתה המרשימה של החברה בשנים הקרובות.... כי להצלחה בדר"כ יש הרבה אבות הכשלון-לעולם ישאר יתום....

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות