חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: So far,so good

 

במסגרת מחזור הסיום של הסיבוב הראשון בליגה הארצית לכדורעף נשים, יצאה מוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת, הלוא היא קבוצת מ.ס. מודיעין, למשחק חוץ באור יהודה, מול קבוצת ע.ל.ה. המקומית. לאחר מסע רגלי, שכלל בין היתר טיפוס על גדר, הקבוצה הגיעה לאולם והחלה בחימום לקראת המשחק

 

האולם באור יהודה הוא צר מידות במיוחד והיציע יושב ממש על הפרקט. בתחילה בחרנו לשבת בשורה הראשונה, אבל לאחר שלושה כדורים שכמעט שלחו אותי לחדר מיון, הבנתי שיש לי שתי ברירות - להכין צוואה, או ללכת קצת אחורה. בחרתי בחיים ועברתי לשורה השישית והאחרונה. בשורה זו, חיכו לי שני חורי, שחקנית הקבוצה בעונה שעברה ושני אוהדים נוספים. הם היו מצוידים בתוף ענק, דרבוקה וצפצפה. ביחד הם עשו רעש כמו 30 איש....

במודיעין ליאה דואר קוטין, החליפה בשישייה הפותחת את יעל גולדין הפצועה ויחד איתה פתחו את המשחק - שרון אופיר שיטרית, טל בר, לינוי מזגאונקאר, ליאת וקס ושחף קופרשטיין.

ליאה השוותה את התוצאה ל 5:5, לאחר חבטת פתיחה ללא מענה, אבל המערכה הראשונה התנהלה בשליטה מקומית. 5:10, 10:16 ו 14:21. משה זנדבנק, מאמנה של מודיעין, לקח פסק זמן שני במערכה ולפתע הכול נראה טוב יותר. דניאלה גור, תרמה לייצוב ההגנה, טל בר השיגה ארבע נקודות רצופות וכעת המארחות היו אלו שלקחו פסק זמן. A של שרון ולינוי בשתי נקודות, השוו ל 21:21. לינוי העלתה את מודיעין ליתרון ראשון במערכה בתזמון מושלם (22:23) ובסיום המערכה - 23:25 למודיעין, שעלתה ל 0:1 במערכות.

לינוי השוותה ל 1:1 בתחילת המערכה השנייה וטל ניגשה להגיש. המארחות לא הצליחו להתמודד עם כדורי הפתיחה שלה וכאשר הן הצליחו להעביר את הרשת, חיכו להן לינוי ונועה הורוביץ, עם הנחתות קטלניות במיוחד. הנחתה מדהימה של נועה מהקו האחורי ,גררה אחריה תנועה של "לא יודעת איך זה יצא לי". שרון המשיכה להכין לנועה כדורים ונועה המשיכה בניסיונותיה לפרק את הפרקט מצידה השני של הרשת. A של טל השלים ריצה של 13 נקודות רצופות לטובת מודיעין. משה ניצל את ההפרש העצום בכדי להעלות את שרון סייג ורוני אנגלנדר מהספסל. סרב טוב של רוני, העלה את מודיעין ל9:21 והמערכה הסתיימה בשתי נקודות נוספות של טל, 11:25 למודיעין ו 0:2 במערכות.

שני חוזה את העתיד... - לפני שהספקנו להבין מה קורה, אור יהודה עלתה ליתרון 1:5. "מערכה אחרונה, יאללה בואו ניקח את זה", הודיעה שני מהיציע לחברותיה בפרקט. רגעים טובים של ליאה את ליאת וחסימה גדולה של שחף ליד הרשת, דאגו לשוויון 9:9 ולקריאת "הופ, הופ, הופ, איזה בלוק" מהיציע. שחף העלתה את מודיעין ל 10:11, אבל אור יהודה שוב התעוררה, השיגה שמונה נקודות רצופות ועלתה ל 11:18 ולאחר מכן ל 15:23, שתי נקודות בלבד מזכייה במערכה.

יופי של אופי - שחף קופרשטיין בקטנה, השיגה נקודה למודיעין ויעל גולדין ניגשה להגיש. יעל, שסבלה מפציעה בידה, הצליחה למרות הכול, לנפק סרבים טובים אחד אחרי השני. שחף הפגיזה בבומים על -קוליים, ליאת ולינוי ניצלו גם הן הכנה נפלאה של שרון ואנחנו ב 23:23. שחף הצילה כדור קשה במיוחד, שהפך לנקודה מהעבר השני ובנקודה הבאה, היא חסמה בהצלחה את המארחות ליד הרשת. מודיעין סיימה את המערכה בריצה של 0:10, ניצחה את המערכה 23:25 ו 0:3 במשחק כולו.

20 צופים חזו במשחק שהתקיים באולם באור יהודה. לאחר המשחק, שקבע כי מודיעין היא אלופת הסיבוב הראשון, חגגו השחקניות, המאמן והאוהדים בפיצריה המקומית באור יהודה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות