חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אמנון מרחב- יו”ר הרשות החדשה ”להגנת הצרכן והסחר ההוגן”

 

לאחר שנתיים של וועדת איתור וחמש שנים להחלטה על הקמת הגוף החדש להגנת הצרכן, הודיע אמש, (ג’) השר בן-אליעזר, על בחירתו של עו"ד אמנון מרחב ממודיעין, כיו"ר הרשות החדשה. תגידו מה שאתם רוצים, אבל פואד יודע לשמור על התחייבויות... שיהיה במז"ט!

 

אמנון מרחב, הוא הממונה החדש על "הרשות הממלכתית להגנת הצרכן והסחר ההוגן". כך הודיע אמש (ג’) שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר.

מדובר בגוף שעל הקמתו הוחלט עוד בשנת 2005. הרשות החדשה אמורה לשמש גוף בעל סמכויות פיקוח ואכיפה ולהטיל קנסות כבדים על עבריינים צרכניים.

בראש ועדת האיתור עמד שרון קדמי, מנכ"ל משרד התמ"ת, וחברים בה יעקב ברגר, המשנה לנציב שירות המדינה; סיגלית סייג, סגנית בכירה לחשב הכללי במשרד האוצר; דורית ענבר, המנהלת הכללית של הקרן המתחדשת לקולנוע וטלוויזיה וד"ר אורי ארבל-גנץ מהפקולטה למדעי המדינה באוניברסיטת בר-אילן.

בסיכום המלצות ועדת האיתור נכתב בין השאר: אמנון מרחב הוא בעל ניסיון ציבורי עשיר במישור המוניציפאלי, היכרות טובה עם המגזר הציבורי מתוקף תפקידיו הציבוריים הרבים, בכלל זה ברשויות אכיפת החוק. עו"ד ותיק, בעל ניסיון בתחום הליטיגציה והופעה בבתי משפט בנושאים מסחריים וכלכליים. ניסיון באכיפה בפן הפלילי והמנהלי, בעל ניסיון ניהולי מתוקף תפקידו הציבורי, וכן מהיותו בעלים ושותף במשרד עורכי דין. הציג בפני הועדה משנה סדורה בנושא הקמת הרשות וניהולה לצורך עמידה ביעדים של הרשות, כמו כן התנסה בהקמת מסגרות שונות".

אמנון מרחב מוכר היטב בקרב תושבי העיר מודיעין. את ההיכרות עימו עשה ציבור תושבי העיר בעיקר במהלך פעילותו הפוליטית המקומית, ובעיקר במהלך שתי תקופות הבחירות האחרונות. כאשר בראשונה, הפסיד למי שהיה ראש העיר הקודם, משה ספקטור, לאחר סיבוב שני ועל חודם של קולות ספורים. ולפני כשנה מול ראש העיר הנכחי, חיים ביבס.

במהלך כל השנים הללו היה מרחב חבר מועצת העיר ואף יו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית העירונית, וכסגן ראש עיריית מודיעין ומחזיק תיק החינוך העירוני.

אמנון מרחב, בן 44, תושב מודיעין, נשוי פלוס 3 ילדים. בוגר תואר ראשון (LLB) במשפטים מהמכללה למינהל ותואר ראשון (BA) בהצטיינות במדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב.

MCITY מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות