חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מחסומים. יערך משאל תושבים

 

תושבי מכבים-רעות יכריעו בדבר הצורך בקיומם של מחסומי הבטחון, והאם ברצונם להמשיך ולממן את קיומם של שני המחסומים בכבישי הגישה לרובע. החלטה ברוח זו התקבלה בישיבת הנהלת העיר מודיעין שהתקיימה בתחילת השבוע

 

החלטה זו הייתה סיכומו של דיון בנושא אבטחת הרובע, כפי שהועלה על ידי מחזיק תיק הביטחון, חבר המועצה יצחקי חן, בהשתתפות מנהל אגף השרות בעירייה יעקב כהן.

הדיון נסב בעיקר על נושא הצורך בהמשך תפקודם של שני המחסומים המוצבים כיום: אחד על דרך יאיר פרג והשני על דרך בגין (כביש 11/12). כאשר על פי יצחקי, יש להעביר את המחסומים מהכבישים הראשיים אל תוך הכניסות של מכבים ורעות הן על מנת להגביר את תחושת הביטחון בקרב התושבים, והן מתוך מטרה להקל על עומסי התנועה הקיימים מידי בוקר על כבישים אלו.

במהלך הדיון עלתה בין השאר השאלה על הכדאיות בעצם קיומם של המחסומים. הוחלט כי צוות בהשתתפות סגן ומ"מ ראש העיר מויש לוי, יצחקי חן, שלמה פסי והיועצת המשפטית, דנה חפץ-טוכלר ינסחו שאלה לתושבי הרובע בדבר נחיצותם של המחסומים.

התוצאות יובאו לדיון נוסף במועצת העיר בעוד כחודשיים. במידה והתושבים יבחרו להמשיך את פעילות המחסומים הם יועתקו ממקומם הנוכחי על הכבישים הראשיים לכניסות למכבים ורעות.

מחזיק תיק הביטחון, יצחקי חן: "המתכונת הנוכחית של המחסומים כפי שהיא היום בכניסות למכבים ורעות אינה אפקטיבית ואינה משרתת את המטרות כפי שהביאו להצבתם בעבר. בוועדת הביטחון אנחנו בוחנים את כלל תפיסת הביטחון של העיר, ובכלל זה גם את תפיסת הביטחון של מכבים ורעות. תושבי הרובע משלמים סכום נוסף על השמירה משאר תושבי העיר ולכן נכון יהיה לשאול לדעתם לפני שמתקבלות החלטות בנושא".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות