חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שינויים והקלות בהיטל הבצורת-עדכונים

 

מינואר 2010 אם לא תדווחו על מספר הנפשות בבית, תחושב זכאותכם לפי אדם אחד בלבד! היטל המים מוקפא מינואר (כלומר החשבון הבא כן יכלול עדיין היטל). והנכים יקבלו פטור המגיע להם ללא אישור רופא, אבל עם אישור מביטוח לאומי

 

בתאריך ה- 21/12/09, הכניסה כנסת ישראל שינויים ל"חוק ההתייעלות הכלכלית". ובשפה אחרת: חוק תשלום קנסות על צריכת מים עודפת. תאגיד המים העביר את עיקר השינויים לידיעה וכשירות לציבור. מספר עובדות נוספות שיש לדעת לגבי ההיטל. חשוב לציין כי זו הודעה ראשונית בלבד המתבססת על המידע שהועבר עד היום לתאגיד:

הדבר החשוב מכל, הוא נושא הדיווח על מספר הנפשות המתגוררות ביחידת דיור. כל התושבים שטרם דיווחו על כמות הנפשות ביחידת הדיור, מתבקשים לעשות זאת בהקדם האפשרי. זאת, מאחר והחל מחודש ינואר, משתנה שיטת חישוב כמות המים ליחידת דיור, ובכל יחידה שבה לא יתקבל טופס מעודכן עם מספר הנפשות והמסמכים הנדרשים להוכחה, מורה החוק לחשב כאילו מתגוררת שם נפש אחת בלבד. לפי מספר זה, תחושב כמות המים המגיעה לנפש. טופס מעודכן והוראות להגשתו ניתן למצוא באתר תאגיד המים: www.mei-modiin.co.il .

הקפאת ההיטל: על פי קביעת הכנסת, יוקפא ההיטל בין התאריכים 1/1/2010-15/4/2010. החשבון הבא שיתקבל שהוא האחרון לשנת 2009 ועדיין יכיל את היטל הבצורת.

הרחבת האוכלוסיה הזכאית לפטור וביטול הדרישה להציג תעודת רופא: התקנות המאפשרות לתת לאנשים בעלי 100% נכות כמות מים נוספת ללא היטל, לא היו ברורות בהוראות החוק הקודם. בתיקון החדש לחוק, הוכנסו שינויים לגבי הזכאים לכמות פטורה נוספת וכן לכמויות הפטור. כמו כן מצוין בשינוי, כי לשם קבלת הפטור, יש להציג אישור מהגורם המשלם את הגמלה בלבד (ביטוח לאומי) ואין צורך יותר להציג אישור רופא. השינויים הללו חלים באופן רטרואקטיבי מתאריך 15/7/09. טבלת הזכאויות תפורסם באתר האינטרנט של התאגיד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות