חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: מסע הקסם המסתורי

 

קבוצת כדורעף הנשים של מ.ס. מודיעין, ממשיכה במסעה הקסום במחוזות הליגה הארצית לנשים בכדורעף. לאחר הניצחון הגדול במחזור הקודם על מוליכות הטבלה מרמת אביב, שהותיר אותן בתור הקבוצה הבלתי מנוצחת האחרונה בליגה, יצאה מודיעין למשחק חוץ קשה- מול ק.ק. תל אביב, שנוצחה השנה פעם אחת בלבד

 

המשחק אמנם התקיים באולמה הביתי של ק.ק. במרכז ספורט עירוני חדש בתל אביב, אבל שלושים אוהדי מודיעין, שנקבצו ובאו להם מבעוד מועד לאולם, הקנו לשחקניות מודיעין תחושה כאילו מדובר במשחק בית. האוהדים הגיעו מצוידים עם תוף, דרבוקה, תופי מרים, מסיכות, רעשנים (אולי בתור הכנה לפורים?) והרבה מצב רוח טוב.

לתת להן בראש - במהלך החימום לפני המשחק, היה רגע אחד של חרדה, כאשר הנחתה של שחקנית מודיעין, פגעה בראש של שחקנית תל אביבית. לאחר שהתברר כי הכול בסדר, ניסינו לנחש ביציע אם מדובר בסימן לעתיד וגם על המגרש, מודיעין "תתן בראש" למארחות....

מודיעין פתחה את המשחק עם השישייה הרגילה שלה, שכללה את לינוי מזגאונקאר, ליאת וקס, שרון אופיר שיטרית, טל בר, יעל גולדין ושחף קופרשטיין.

שני כדורי פתיחה ללא מענה של ק.ק., גרמו למשה זנדבנק, מאמנה של מודיעין, לבצע חילוף מוקדם מהצפוי ודניאלה גור נכנסה בכדי לייצב את ההגנה. המערכה הייתה צמודה עד לתוצאה של 7:7 וכאן החלה הבריחה של מודיעין - חסימות, סרבים ללא מענה והנחתות מדויקות של כל השישייה, העלו את מודיעין ל 12:18. המזכירות הוסיפה נקודה לקבוצה הביתית, אבל זה לא עזר. טיל של טל, העלה את מודיעין ל 18:24. התל אביביות לא נשברו, השיגו ארבע נקודות רצופות, הורידו את הפער לשתים הפרש ואת מודיעין לפסק זמן. הנחתה מדויקת של לינוי, קבעה 22:25 ו 0:1 במערכות למודיעין, לאחר 23 דקות של משחק.

תחילת המערכה השנייה, הייתה מאוד מוצלחת....למארחות, שעלו ל 1:5 ו 2:7. נועה הורוביץ עלתה מהספסל במודיעין ומשה ביקש מהשחקניות בפסק הזמן "שחקו רגוע".

תופסת - המשך המערכה השנייה, היה כמו במשחק תופסת - תל אביב בורחות ומודיעין מצמקות.. 4:9, ירד ל 8:9. במצב של 12:9 לתל אביב, לינוי ושחף בסדרת חסימות והנחתות, העלו את מודיעין ל 12:14. תל אביב עלתה ל 14:16. מודיעין השוותה. תל אביב עלתה ל 16:19 וטל בר בשלוש נקודות רצופות, השוותה ל 19:19. תל אביב עלתה ל 20:22. שחף ושרון לא ויתרו והמערכה הסתיימה ב 23:25 למודיעין, שעלתה ל 0:2 במערכות.

מערכה שלישית - המערכה השלישית כבר נראתה הרבה יותר טוב עבור שחקניות מודיעין. משה ניצל את היתרון בכדי לשתף את ליאה דואר קוטין ורוני אנגלנדר. תל אביב צימקה ל 9:8, אבל הייתה זו שירת הברבור שלה. נישאות על גבי העידוד הבלתי פוסק מהיציע, שחקניות מודיעין הגדילו את הפער ונקודה של שרון, סיימה את המערכה ב 16:25 למודיעין, שניצחה את המשחק כולו בתוצאה 0:3.

מודיעין שומרת על מאזן מושלם של חמישה ניצחונות בחמישה משחקים. רמת המשחק של הקבוצה, לא התעלתה לשיאים שהקבוצה הציגה במשחק הקודם מול רמת אביב, אבל אם במשחק כזה, מול אחת מקבוצות הצמרת בחוץ, מודיעין מנצחת 0:3, זה אומר משהו מאוד חיובי על האופי של הקבוצה.

בסיום המשחק, חגגו שחקניות תל אביב באכילת סושי. מעניין כיצד הן חוגגות שהן מנצחות....כשיצאנו החוצה מהאולם, הפסקתי להתפלא - מצידו השני של הכביש, עומדים להם בנחת מגדלי אקירוב. החיים טובים במדינת תל אביב....

מסכם את המשחק מאמן הקבוצה, משה זנדבנק: " הקבוצה שלנו שיחקה ברמה בינונית, אך למרות זאת זה הספיק לנצח קבוצה מקומית מצמרת הטבלה. במערכה האחרונה הובלנו בצורה מובהקת, דבר שעזר לי לשתף שחקניות נוספות. מה שהיה טוב במשחק, היא העובדה שחלוקת הכדורים להנחתה הייתה יחסית מאוזנת בין המנחיתות, דבר שהקל בחלוקת הנטל.

אני מודה לקהל הביתי, שמגיע איתנו גם למשחקי חוץ בכוחותיו (אין הסעות מאורגנות לשחקניות או לאוהדים - א.ל.) ונוטל חלק חשוב בעידוד הקבוצה. ביניהם הוריה של השחקנית טל בר, שתרמו לקבוצה את התלבושות מכספם. אני מקווה שניצור מסורת וגרעין שילווה את הקבוצה שעושה חייל.

בהמשך נצטרך לשנס מתניים ולהיות ממוקדים מול האתגר הבא - משחק הבית הקרוב מול הפועל ראשל"צ, שממוקמת גם היא בצמרת הליגה. המשחק יתקיים ביום שבת הקרוב, ה- 2.01.10 באולם השמשוני ויחל בשעה 19:30. אני מזמין את הקהל למשחק".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות