חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ג’ודו: עידו אלקיים אלוף ישראל לבוגרים 2009

 

עידו אלקיים ממודיעין, כבש בסערה את אליפות ישראל בג’ודו לבוגרים במשקל עד 60 ק"ג. עידו, מורה לג’ודו וחבר בנבחרת ישראל, עשה זאת למרות שני ניתוחי מיניסקוס

 

אליפות ישראל לבוגרים היא תחרות המטרה החשובה ביותר בשנה. השנה, התקיימה התחרות על רקע חילופי מאמני הנבחרות, וזו הייתה הזדמנות פז עבור המאמן הראשי החדש של הנבחרת הבוגרת, לבחון את המתמודדים לקראת הסבב האירופי.

רגעי השיא בתחרות, היו קרבות חצי הגמר והגמר. בשלב חצי הגמר, התמודד עידו עם טומי ארשנסקי, אלוף ישראל לשנת 2008. הכנה טקטית מושלמת של המאמן האישי צחי נחום, הכריעה את הקרב באיפון מהיר, בשלב מוקדם יחסית של הקרב.

קרב הגמר מול עידו בר, התנהל גם הוא עפ"י תכנית הקרב של המאמן צחי נחום ומשמעת טקטית קפדנית של עידו אלקיים. גם קרב זה הוכרע באיפון

קטגוריית המשקל של עידו אלקיים אלוף ישראל, עד 60 ק"ג, נחשבת כמהירה והדינמית ביותר בג’ודו גברים.

עד לאולימפיאדת בייג’ין 2008 שלט גל יקותיאל בקטגוריית משקל זו. לאחר פרישתו של גל, התמודדו רבים מהדור הצעיר, על מקומו בנבחרת ועל הזהב באליפות ישראל.

עידו אלקיים: "ראשית, אני מקווה לשיפור המשאבים שיועמדו לרשות ספורטאי הג’ודו, לקראת הסבב האירופי בשנת 2010. השנה הקרובה היא ההזדמנות האחרונה להשתלב בדירוג האירופאי, שיקנה השתתפות באולימפיאדת לונדון 2012.

אני מבקש להרוויח את מעמדי בזכות. עד היום ייצגתי את נבחרת ישראל בחמש תחרויות בחו"ל, ואת כולן מימנתי מכספי הפרטי! אז כדי להגביר את הסיכוי להצלחה, אנסה למנף את הזכייה במדליית זהב לחוזה עם ספונסר מהמגזר העיסקי.

כספורטאי מקצוען, החלום והמטרה הם אולימפיאדת לונדון 2012, והדרך למדליה אולימפית עוברת דרך עבודה קשה, חשיבה חיובית, התמדה, נחישות ומשמעת ללא פשרות. ברור לי שזו דרך חתחתים, אבל אלה מהווים עבורי לא יותר מאשר אתגר.

השנה התחלתי לאמן שתי קבוצות ילדים במודיעין במסגרת בית הספר לאומנויות לחימה של אלדד בן חורין. ברור לי שכמדריך, אני מהווה מודל לחיקוי עבור הילדים, ושנת 2009 היא דוגמא קלאסית לעבודה קשה, אשר הפכה להזדמנות ופריצת דרך.

בינואר 2009 עברתי ניתוח לכריתת המיניסקוס, לאחר שאך שישה חודשים לפני כן, עברתי ניתוח לאיחוי הקרע במיניסקוס של אותה ברך.

יותר משאני רוצה שהתואר "אלוף ישראל" יהווה עבור הילדים מודל, אני רוצה להקנות להם את אותם ערכים, שהם תנאי להצלחה, ואשר הביאו אותי אישית בשנת 2009, מבירא עמיקתא לאיגרא רמה".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות