חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים:אל תתלונן על מה שאין, השתמש במה שיש...

 

במסגרת חוג המשוטטים הידוע בכינויו "ליגה ארצית לנשים בכדורסל מחוז השפלה", יצאה ביום חמישי האחרון קבוצת עוצמה מודיעין, למשחק חוץ באשדוד, מול קבוצת בית"ר המקומית. גנרל חורף ושאר מרעין בישין, גרמו לכך שמודיעין תתייצב למשחק ללא גלית ברוקר, ענת נגרי ושירה להב ועם רעות פוגל חולה

 

השאלה המרכזית בדרך לאולם, הייתה "האם בכלל נצליח למצוא אותו"... אם תעצרו אנשים בדרך ותשאלו אותם - היכן אצטדיון הכדורגל העירוני באשדוד - סביר להניח שתקבלו תשובה במהרה. נראה אתכם משיגים תשובה לשאלה "היכן אולמה הביתי של בית"ר אשדוד בכדורסל?"....

מודיעין פתחה עם יובל לוי, רעות פוגל, אפרת ישורון, חני רפאלוביץ בתפקיד הרכזת ועירית. רעות ממסירה של חני, העלתה את מודיעין ל 0:2 מהיר, אבל הרבע הראשון היה ברובו ביתרון מקומי והן עלו ליתרון 4:8.

"תאיר, יותר מהיר" ביקש יאיר (המאמן). יאיר פרסטמן העלה מהספסל את יובל שושן ותאיר גולן והחילופים הוכיחו את עצמם. יובל לוי צימקה, תאיר השוותה והתקפה שבה הכדור עבר בין כל השחקניות, הסתיימה בסל של תאיר, שקבע 8:10 למודיעין, בסוף הרבע הראשון, כאשר תאיר היא הקלעית המובילה עם שש נקודות.

רואים שש שש - הרבע השני נפתח עם חן אשרף בעמדת הרכזת. מודיעין עלתה לארבע, אשדוד השוותה ל 12:12. ההגנה מנעה מאשדוד לקלוע ואילו בהתקפה, המוציאות התורניות לפועל היו רעות פוגל ויובל שושן. מודיעין רצה 0:8 בדרך ל 12:20. המארחות ניסו לחזור למשחק באמצעות שלשות, אבל יובל שושן במהלך של שלוש נקודות, הורידה את מודיעין להפסקה ביתרון שבע נקודות - 21:28. רעות ויובל שושן צברו שש נקודות כל אחת ברבע השני. הפער היה יכול להיות גבוה הרבה יותר, אבל ריבוי החטאות מקו העונשין וחוסר ריכוז בסיומת של ההתקפות המתפרצות, מנעו ממודיעין לסגור את המשחק כבר בהפסקה.

"יובל זרקי לסל" - ביקש יאיר מיובל שושן והיא קבעה 24:30 למודיעין. בק דור אדיר של תאיר לרעות, הוליד סל יפהפה, אבל המארחות בניצוחן של רונית חולי ומור לוי, ניצלו רפיון בהגנה של עוצמה ואשדוד עברה להוליך 34:35.

"הגזמת לכת" -השנה בליגה הארצית, יש רק שופט אחד במקום שניים. מי שראה את המשחק והיו שמונה כאלו ביציע, הרגיש כאילו שני שופטים שונים אכן היו במשחק. במחצית הראשונה השיפוט היה ללא רבב. המחצית השנייה - נו שויין. יובל שושן לקחה שלשה מטווח רחוק במיוחד, אבל השופט קבע סל של שתיים בלבד. יאיר העיר לשופט, שבתגובה שרק לעבירה טכנית. וככה, במקום לסיים את הרבע ביתרון, מודיעין נכנסה לרבע האחרון בפיגור של שלוש נקודות 41:38. צחי מנווה חמציצים, בוודאי היה אומר לשופט "הגזמת לכת"...

איזה מתח.... - הרבע האחרון יצא לדרך. תאיר צלפה מרחוק ולאחריה יובל שושן זרקה ממרחק כזה, שאפילו השופט, נאלץ לקבוע שזו שלשה. חמש וחצי דקות לסיום ואנחנו בשוויון 45:45. ההגנה מנעה מהמארחות להשיג זריקות קלות ומהצד השני, כנראה לקראת צעדת מודיעין, שחקניות מודיעין צעדו אחת אחר השנייה לקו העונשין, רק שלצערנו לא ממש דייקו בזריקות. יובל לוי מרחוק ורעות פוגל בסל לאחר חטיפת כדור, העלו את מודיעין ל 45:49, דקה וחצי לסיום. בהתקפה הבאה, רעות הוציאה את העבירה החמישית מהכוכבת המקומית. רעות הייתה בלתי ניתנת לעצירה וקלעה את שבע הנקודות האחרונות במשחק, בדרך לניצחון חוץ נוסף - 45:54 לעוצמה מודיעין באשדוד.

שאפו - שאפו לשחקניות ולמאמן, שלא נתנו לתקרית בסיום הרבע השלישי להרוס את המשחק, אלא השתמשו בה כקרדום לחפור בו וניצחו את הרבע האחרון בתוצאה 4:16.

קלעו לעוצמה מודיעין: טריפל דאבל ענק לרעות פוגל עם 20 נק’ 16 ריב’ ו 12 חט’, יובל שושן במשחק מצוין 13 נק’ 7 חט’ ו 5 ריב’, תאיר גולן 12 נק’ 6 ריב’ ו 4 אס’, יובל לוי 5 נק’ ו 5 חט’, עירית 2 נק’ 6 ריב’ ו 5 חט’, חן אשרף 2 נק’ ו 2 אס’. עוד שותפו: חני רפאלוביץ’ , שיר מוסאי ואפרת ישורון.

הרבו לקלוע לאשדוד: רונית חולי 15 נק’ ומור לוי 12 נק’.

מסכם את המשחק מאמן עוצמה מודיעין, יאיר פרסטמן: " בשלושת השבועות האחרונים ( והכוונה לשני אימונים בלבד) אנחנו עובדים רק על הקליעה מבחינת היכולת האישית וקצת על משחק קבוצתי. במשחק מול אשדוד הרווחנו שלוש שחקניות שקלעו באחוזים נורמאליים. אם בהמשך נקבל עוד שתי שחקניות שישפרו את אחוזי הקליעה נהיה במצב טוב. הבעיה השנייה היא העונשין, גם בזה אני יכול להיות בטוח שיהיה שיפור מכיוון ששחקניות כדורסל לא יכולות להרשות לעצמן לקלוע כך (11- 37) .

מעבר לזה מצפים לנו שני המשחקים הקשים ביותר העונה מול מטה יהודה ומול אס"א י-ם בחוץ, והמטרות שלנו יהיו להתמודד ולנסות להציג כדורסל טוב ולהשתפר במשחק הקבוצתי . לגבי המשחק מול אשדוד, למעט סוף הרבע שלישי ההגנה הייתה טובה מאד, וההתקפה מול האזורית הייתה טובה , שוב למעט הרבע השלישי שהיה חלש" .

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות