חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

”איקאה” 20 דקות ממודיעין

 

סניף איקאה בראשון לציון ייפתח ב-9 במארס 2010 . הסניף החדש ממוקם במשולש שורק, בצמידות לכביש 431 החדש. יעסיק כ-450 איש. כ-400 מיליון דולר הושקעו בהקמתו. מודיעין, בעידן 431, צפויה להיות יעד שיווקי מובהק לחנות החדשה

 

איקאה הודיעה כי סניף ראשון לציון שלה, יפתח ב-9 במרץ 2010, במתחם מעוין שורק במבנה שגודלו כ-34 אלף מ"ר.

פתיחת החנות התעכבה בשל בעיות שהובילו ליציאה מחודשת במכרז הקרקע של המקום. ועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז מרכז, אישרה בסופו של דבר, את תוכנית המתחם למתן תוקף - פעולה המהווה השלב האחרון בהליך.

כביש 431 החדש, ממודיעין לראשל"צ וחזרה, מקצר את המרחק ממודיעין אל החנות החדשה לכ-20 דקות נסיעה בלבד. לחנות תהיה גישה באמצעות כביש 4311, שנסלל ויוצא מכביש 431.

לדברי רון הדסי, יו"ר החברה, פתיחת החנות הראשונה בנתניה, לפני כ-9 שנים, רשמה עד כה יותר מ-19 מיליון מבקרים. עוד נמסר על ידו כי, "על פי סקר שערכה איקאה, באמצעות חברת GFK, נמצא כי מודעות הציבור למותג איקאה בישראל היא הגבוהה ביותר בקרב חברות הריהוט לבית ועומדת על שיעור של 97%".

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, אמר: "חנות איקאה בראשון לציון תציע מגוון מוצרים אחיד וזהה למגוון המוצרים בחנות נתניה ושתי החנויות יפעלו תחת לוח פעילויות זהה לאורך כל השנה".

כיצד תשפיע פתיחת "איקאה" ראשל"צ על המסחר ועל חנויות הריהוט במודיעין, קשה עדיין להעריך. עם זאת, מודיעין, בהיותה יעד לאוכלוסיה צעירה נרחבת, ובניה חדשה של בתים בסד"ג של כ-1000 בתים חדשים בכל שנה, מהווה ללא כל ספק יעד שיווקי קורץ, קרוב ואטרקטיבי לחנות החדשה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות