חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל ילדות: מקום ראשון בליגה.

 

מקום ראשון בליגה לילדות דרום, לקבוצת כדורסל ילדות של עוצמה מודיעין. קצת לפני תחילת פגרת החנוכה, הספיקו הילדות מעצמה מודיעין לנצח בשנית את מכבי שהם 

 

שבעה מחזורי ליגה חלפו עברו להם וקבוצת הילדות של עוצמה מודיעין, תחת שרביטו של המאמן חנן גוטריימן, צועדת לה ברשות הטבלה וללא הפסד.

הקבוצה מורכבת משחקניות הלומדות בכיתות ז’ ו ח’ והוקמה בעונה שעברה. פתיחת העונה הייתה קטלנית - ניצחון חוץ 19-80 ולאחר מכן, הגיעו למודיעין שחקניות מכבי שהם. ההורים משהם, הסבירו להורי מודיעין ש"בשהם יש את בית הספר לכדורסל לבנות/ילדות הכי טוב בארץ, בהדרכתה של לימור מזרחי".

שחקניות מודיעין, לא ממש התרשמו מ"הייחוס" וגברו על שהם בתוצאה 4:71....משחק הבית מול אס"א ירושלים פסגת זאב, היה היחיד עד כה שהסתיים בהפרש חד ספרתי ובמחזור המשחקים הבא, שתי הקבוצות תפגשנה למשחק גומלין.

במשחקה האחרון בליגה שקיימה הקבוצה, לפני פגרת החנוכה, עוצמה ניצחה בשנית העונה את מכבי שהם ובהפרש גדול. קלעיות בולטות - ירדן רבי,שחף בדיחי ושיר תדהר.

סגל השחקניות המלא - ירדן רבי,שחף בדיחי, שיר תדהר, קרן וואמבורי, נטע כהן חמוס, רון טולדנו, רותם כהן, נעה מטי, עמית ניר, נועה עבודי, גל פסו, שחר קריב, שובל קרן ודניאל רבר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות